sobota 15. srpna 2020

Už loni

Jak jsem psala, beru zítra sebou na dovolenou vnučkám cukroví,
jak linecké od mé kamarádky Marcelky, tak to, co jsem upekla já,
z těsta jako na vanilkové rohlíčky, ale vykrájené a jen pocukrované.
Loni mi linecké na dovolenou upekla Marcelka,
protože jsem nebyla schopna něco pořádně dělat po chemkách,
letos mi prostě chtěla udělat radost.
A já budu mít celý týden  pro mazánky něco dobrého na zub.
Bude zase  přídělový systém.
Já kávičku, vnučky kakao, k tomu pár kousků cukroví.
Musíme se rozmazlovat, nikdo jiný to za nás neudělá.
Taky jsem dostala trochu borůvek a uvažuji, že bych mohla udělat sebou malou bublaninku...
Milé KOČKY:
( nějak se mi to hubnutí vymklo )
takže, teď si dám kus melouna, a pak uvidím.
...
tohle dostal manžel před chvílí jako vzorek ke kávě

A o chvíli později:


20 komentářů:

  1. No,to jsou mňamky,hned bych si dala!Taky mi to s tím hubnutím nejde,jak jsem si to plánovala.Po dovolené jen kilo dole.Což o to,pohyb byl,ale i ty dobroty.Taky si dávám večer už jen meloun a snažím se hodně pít vodu.Tak dobrou chuť a hezkou dovolenou!Marťa.

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, máš hezky napečeno, hned bych si kousek ochutnala. Já už moc nepeču, protože to musím jíst téměř sama. Naštěstí se občas najde důvod si něco upéct. :o)
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, cukroví je v krabici, bublaninka ochutnána a raději ji také zabalím, u nás je pro sladké nebezpečno.
      Dělala jsem recept mojí mamky: 6 žloutků našlehat se 6 lžícemi cukru, ušlehat 6 bílků a vmíchat do sebe, pak opatrně zamíchat 7 lžic hrubé mouky a nalít na vysypaný plech nebo na peč.papír. A je to původně na roládu. Já to občas používám takhle, do pekáčku, a nasypu do toho rybíz nebo ty borůvky.Případně lze to celé rozkrojit na půl a pomazat džemem nebo krémem nebo lipánkem a položit druhou půlku na to.Je to hotové raz dva.
      Za týden na shledanou. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Máš to krásné a určitě moc dobré. Pro mě je v těchto vedrech pečení jak za trest. Bydlíme pod střechou a z ní to sálá jak z topení. Užijte si prima společnou dovolenou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko, poslední dva roky moc často sladké nepeču, ze známých důvodů. U nás od podlahy zima, tak to máme obráceně.Ale dobře se tu spí.
      Mohu odjet, pršelo, tak mám taky jednou zalito. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Taky bych ochutnala, sladké miluji a málokdy odolám. ;-)
    Mějte hezkou dovolenou. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, mít potrubní poštu, kousek bych ti poslala, manžel říká, že tahle buchta je suchá, že se práší od h..y.Právě si dal do trouby bůček, ještě, že už tu na oběd nebudu.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Prostě dokonalá babička!!!
    Užijte si to, Jiřinko! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, rodiče mají vychovávat a babičky rozmazlovat.Holky mi to vrátí, já s nimi vždy omládnu. ( na chvíli ).
      Měj se krásně. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Šikulky. A sladké je potřeba, na nervy. A na dovolené k radosti, ať se vám líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Na tu dovolenou s nimi se vždy těším, poslední roky dostávám termín až ve druhé polovině srpna a to je doba, než to nastane!Budu muset dceři vznést kritiku, hihi.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásnou dovolenou, vybavené mňamkama už jste. Hned bych si dala na ochutnání, zrovna mám na stole kafíčko. Zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evko, nabídla bych ti, káva bez sladkého, to není nic pro mne.Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,to jsou dobroty.Já jsem vždy pekla na dovolené s vnoučatama krabici lineckého.
    Tak už budete vyrážet.Hezky si to společně užijte

    OdpovědětVymazat
  9. Přesně tak, musíme se rozmazlovat, nikdo jiný to za nás neudělá :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, moje řeč - když se dělá, tak pořádně a když se lenoší, tak taky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Představ si - ještě zbylo! dovezla jsem si trochu zpátky domů. Jiřina z N.

      Vymazat