pátek 14. srpna 2020

V pátek

Dnes jsem musela po dlouhé době do Prahy,  co myslíte,
milé KOČKY?,
co jsem pro vás cestou ulovila?
Ráno jsem si vypůjčila manželův malý fotoaparátek a jelikož všude po městě
kvetou různé ibišky,
něco jsem i vyfotila, snad se vám budou líbit.
Před domem mám 9 malých keříčků ibišků, co mi Jana loni darovala a také mi kvetou,
pomalu každý keřík jinou barvou.
Před cukrárnou jsem vyfotila další krásu - hortenzie.
Tak krásné listy měly, jako by ani nebylo horko.
Potěšte oko:












10 komentářů:

  1. Krasne jsou květy ibisku, ale i ty hortenzie jsou nádherné. Krásný víkend Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, krásné jsou ibišky i hortenzie.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu, oko moc potěšeno :)
    hezký večer!

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu potěcha oka, Jiřinko! Ibišky mám dva, velmi staré a teď kvetou a do jejich květů lezou čmeláci. ten zvuk připomíná vrtulník :o) Rádi je pozorujeme...
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko,ibišky i hortenzie jsou krásné.Moc hezký víkend Ti přeju.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, fotky opravdu pro potěchu oka. Díky. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné květy ibišku a hortenzie.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  8. Milé KOČKY, děkuji vám za návštěvu a jsem moc ráda, že se vám ibišky z N. líbí, včera tu zabouřilo a lilo ( chvíli ), tak až zase zasvítí sluníčko, ibišky jistě opět rozkvetou.Je jich v zahradách ve městě opravdu hodně a jejich květy lákají nejen čmeláky, jako u Helenky, ale i pohledy okolojdoucích.
    Loučím se s vámi a za týden na shledanou.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Bezva fotky! Taky jsem kdysi měla ibišky, ale pak mi nějak odešly a už jsem je neobnovila. Ale hortenzii mám a kvete mi a mám z ní radost.
    Měj se a ještě jednou přeji prima dny s vnučkami.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji moc. Dnes ještě peču něco sladkého, abych měla sebou pro vnučky a včera mi dovezla kamarádka linecké pro ně.
      Já tomu říkám Vánoce v létě.Než kupovat sušenky plné palmového oleje, je lepší upéct si máslové cukroví doma.Takže já jsem napekla z těsta jako na rohlíčky jeden druh, ale vykrajuji! - a Marcelka mi udělala klasiku.
      Nejraději bych to sama všechno snědla a k tomu kávu a svět je hned hezčí.
      Jiřina z N.

      Vymazat