pondělí 28. září 2020

Domy a budovy:

Domy ke koukání a k bydlení: 

vždy mě bavilo sledovat v ulicích měst domy, jak jsou vyzdobené, jaké sochy, jaká okna, jaké dveře mají. Líbí se mi na těch historických, když dole mají obchody, v patře byty.

Jestli já jsem nebyla v minulém životě živnostník? 

Někdy se to povede a je to opravdu k obdivování:

milé KOČKY:













10 komentářů:

  1. Překrásné renesanční měšťanské domy. Opravdová nádhera. Krásné fotografie jsi pořídila. Líbí se mi moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, děkuji. Ty bys s námi mohla také jezdit a spousta dalších blogerek, jsme jedna krevní skupina.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Také mám ráda krásné staré domy. Připadají mi útulnější než ty hranaté moderní.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné, Jiřinko!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné domy,líbí se mi ty štíty

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám ráda ty rakouské horské domy a domky. Tady ty mi připomínají naše česká náměstí, ať už Litomyšl nebo Svitavy či Budějovice ....

    OdpovědětVymazat
  6. Jak tady psala nede mnou komentář Wendy,také se mi líbí horské domy v Rakousku.Dřevěné štíty,spousty kvetoucích květin.U nas se mi líbí taky krásné domy,náměstí,kašny!Je na co koukat!Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, ty domy, co píšete s Vendy, jsou víc až v Alpách, domy v tomhle jižním předhůří Šumavy jsou spíše z kamene a květin mají na domě a okolí také hodně.U nás jsou dřevěné domy toho alpského typu asi jen ve Volarech.
      Přeji hezký den Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Aha,takže více v Alpách,ale i u nás ve Volarech.Děkuji,zase jsem se něco dozvěděla.No,loni jsme byli na dovolené na Šumavské Kvildě a když jsme byli na Bučině,to je kousek od Kvildy,českoněmecká hranice,byli tam pozůstatky Železné opony.A dál do Německa,tak tam prave tady ty domy Alpského typu už byli.Hezký den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám Šumavu prochozenou, dokonce jsem tam leckde jezdila i na kole! a po padesátce jsem tam provokovala i na běžkách, to nebyly díry po medvědech, ale po mých pádech.Koukat na Šumavu od jihu jsem měla příležitost vlastně až teď.
      Na požádání jsem ochotna a schopna dodat podrobnosti. Jiřina z N.

      Vymazat