pondělí 28. září 2020

Popojedem:

 Když jsem slíbila pokračování, jdu na to raději hned: dokud mám ty čerstvé zážitky a nadšení.

Milé KOČKY:

nejprve pár snímků z kostelů, oltáře a sochy světců a podobně zaměřených artefaktů:


























6 komentářů:

  1. Nádherné fotografie, krásný kostel. u předchozího článku u těch nádherných domů mi všechny komentáře vždy zmizely. Mrzí mě to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, co se to na blogu děje? nechápu. To se nestávalo, že ne?
      Mám opravdu radost, když se můžeš nejen ty se mnou podívat do tohoto povedeného kouta Rakouska, vlastně co by kamenem dohodil od našich hranic - ta říčka Mühl místy dost připomínala Ploučnici.
      Hezký den Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Opět krásné fotky. Obdivuji nádhernou výzdobu uvnitř kostelů.

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Jiřinko,to je nádhera.Skoro bych nevěřila,co se dá za zájezd stihnout

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera,krásně vyzdobený kostel.Hodně jsi toho nafotila,paráda.Pa Marťa.

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec mi nešlo vložit komentář,posílala jsem to třikrát.Nevím co se děje.Marťa.

    OdpovědětVymazat