neděle 4. října 2020

Aktualita

Právě teď, jela kolegyně Jana ze zahrady domů, stavila se u nás a podarovala mě jiřinami ze zahrádky, přidala jablíčka a ořechy, já se mám! Jano, ještě jednou moc děkuji

Milé KOČKY,

přeji vám také hezké, slunečné, podzimní, bezstarostné dny, hodné a štědré přátele, veselou mysl, opatrujte se a žijte s chutí.





24 komentářů:

  1. Kytičky, které nosí stejné jméno jako ty, jsou krásné. 👍👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, jako mladá jsem neměla své jméno moc ráda, už se to zlepšilo. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Jiřinko, nás bylo ve třídě 7 Alen. To bylo také k zbláznění. Toužila jsem se jmenovat jinak. A pak když se nám narodila dcera, dostala jméno Alena 🤣😀

      Vymazat
    3. Alenko, já si zase pamatuju, že když se na autobusové zastávce zařvalo "Jano", otočila se půlka dam :D.

      Vymazat
  2. Jiřinky jsou krásné, není nad hodné sousedy a kamarády ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, pamatuji se, že babička měla v zahradě jiřin hodně druhů, největší a vysoké byly takové oranžové a květy děsně veliké, jako mělký talíř! Je to symbol podzimu.
      Mamka se jmenovala stejně a dcera bráchy taky. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Krása, ať ti dělají jmenkovkyně kytičky jenom radost! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, děkuji, přinesly mi barvy do kuchyně a líbí se mi. Pa Jiřina z N.
      Hezký příští týden ti přeji.

      Vymazat
  4. Jiřinky patří k Jiřince.Krásná kytice.
    Měj hezký nový týden a opatruj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, jsou to kytky, které opravdu hýří barvami a Jana mi udělala radost, ani jsem to nečekala, ( už jsem jako Karel Gott ).
      Mám ráda barevné kytky, ale klidně i jen bílou se zelení. Jak kdy a jak komu.Když jdu třeba gratulovat?
      Ahojky Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, to je milé, takové dárky potěší nejvíc. :o) Kytička je hezká, já mám ve váze poslední slunečnici.
    Přeji pohodový týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, slunečnice je také taková stálice.Ani nevím, jak dlouho vydrží ve váze. Já si pamatuju, že nejdéle mi vydržely vždy takové ty velké podzimky, na tlusté stopce, žluté nebo bílé.
      Příjemný příští týden Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Krásná kytička vždycky potěší.
    Měj hezké podzimní dny. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Růženko, kytkou neurazíš, viď? My to rády.Jiřina z N.

      Vymazat
  7. To je barev! Milé kočky, milé kočky... S Čerfem se, zdá se, moc nepočítá :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to budu muset vymyslet! Dík za návštěvu!!!
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Není nad dobré přátele! krásná kytice!
    Užij si den, Jiřinko! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, když se na ty jiřinky podíváš zblízka, to je materiálu, jak jsou ty lístečky poskládané a co jich je! A těch barev!
      Hezký den Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Krásnou kytku jsi dostala. Musím příští rok taky hodit do hlíny hlízy jiřin. Je to krásná podzimní květina. Akorát první přízemní mrazík ji poničí.
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, každou chvíli se na ně podívám a potěší to. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Krásnou kytičku jsi dostala. Jiřinky mám moc ráda. Měj krásný a pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, naši měli v zahradě i takové ty malé jiřinky, ale také ty vysoké.Mamka taky rozdávala kytky, hlavně karafiáty, těch měla spoustu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko,kytičky jsou opravdu krásné.Máš hodnou kamarádku,to potěší.Měj pěkný večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat