pondělí 5. října 2020

Cestování časem

 Je to už delší doba, co jsme s Janou byly prvně v Alsasku a dnes jsem hledala nějaké foto a našla v jejích fotkách, jak se procházím některými těmi místy, pobavilo mne to natolik, že jsem se rozhodla sem, na můj blog, nějaké obrázky z toho povedeného zájezdu dát.

Milé KOČKY,

doufám pevně, že vás tím také naladím, když se v reálu právě teď moc cestovat po Evropě nedá. Vybrala jsem schválně ty co možná nejbarevnější. Samy si udělejte představu, jak jsme se s kolegyní na zájezdu tehdy, krátce po Velikonocích v r.2012,  potěšily.

A Janě děkuji, že mne občas vyfotila a že se nebude zlobit, když použiju jednou její obrázky. 





















22 komentářů:

  1. Jiřinko, krásné fotky. 👍👍 Hned bych někam vyrazila, cítím, že mám absťák 🤣.
    Takže alespoň prostřednictvím fotek.
    Ty hrázděné domy jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, podruhé jsme v té oblasti byly s Janou na Advent a taky to stálo za to.Jela bych taky někam, ještě dnes. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ty domky a úzké uličky jsou fakt moc pěkné. Určitě by se mi tam líbilo, díky za fotky ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tohle je jen vzorek, těch městeček jsme tam navštívili více. Jendo hezčí než druhé. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Tedy Jiřinko, ty krásné hrázděné domy a ještě nádherně zdobené. To musel být opravdový zážitek. Krásná místa jste navštívili. Děkuji za krásnou podívanou. Měj se moc pěkně a hlavně se opatruj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, ta jarní varianta byla krásná a ta předvánoční taky. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Díky za krásnou procházku. Moc zajímavé město. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tak to najdu fotky z Colmaru, tam jsem byla nadšená, byla jsem tam dvakrát a láska na první pohled. Pac Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,vybrala jsi parádní fotky,moc se mi líbí.A ty pěkné domy a mezi nimi i pěkná kočka.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, děkuji, taky už je to nějaká doba, od toho zájezdu na mně dost zahlodal zub času, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Alsasko mě skutečně moc láká, tvé fotky tolik potvrzují, jak by se mi tam líbilo.
    Jiřinko, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tam se ti bude líbit na stopro.Ta cesta vína i města, která jsou okolo.Pokud pojedete po vlastní ose, nelituj času a podívej se, kam jezdí cestovky a vyber si něco mezi tím.
      My jsme s Janou jely jednou Alsasko/Lotrinsko, to bylo po Velikonocích, pak jeden adventní ( je na blogu ) od Basileje po Strasburk a pak taky moc krásný zájezd po Mosele a Rýnu, ten byl podzimní a boží. Ten byl kombinace památky - vinice - zajímavá místa v krajině.
      U mne to obvykle vyvolá zvědavost, jestli to kousek vedle vypadá taky hezky...a mám zaděláno na další zájezd.
      Helenko, snad to bude časem možné. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, moc krásné fotky. A tobě to moc sluší, ostatně jako vždy. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, to ti děkuji. Babka ověšená foťákem a neustále těkající z místa na místo.Přiznám se, že bych tam nejraději vzala blogerky, které by projevily zájem, jen co vyhraju ( hihi )- pojedeme.U tebe bych vzala i tvého manžela a kolečkovou židli, abys nemusela po svých.
      V jedné vesnici jsme chodili před půlnocí s ponocným, vybral vždy nějakou mladici a ta asi 10 min. nosila lampu, když mu došly mladice, vybral mne a od té doby si Jana ze mne střílí, že chodím s ponocným. Byla to psina!Procházka městečkem byla asi 1 a půl hodiny a bylo to fakt zajímavé.
      Ahojky do C. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Takové bezvadné fotky jsi sem dala. Příjemná procházka s Tebou.
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, rádo se stalo. Děkuji ti, že ke mně chodíš. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Ty krásně barevné obrázky se do dnešního ušmudlaného mokrého šedivého dne báječně hodí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, díky, moc ráda jsem to udělala. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Dík za krásnou procházku. Nejvíc se mi líbí úzké uličky a hrázděné domky. A Tobě to jako vždy sluší. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, to je prima, že se ti líbí, to asi všem, bývá tam opravdu hodně lidí.
      Hezký den Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko,krásné fotky a ty domy,uličky,moc pěkné.Ráda jsem se Tebou zase prošla.Historka s ponocným mně pobavila.Tobě to sluší,jsi prostě KOČKA.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, zatím se mi vždy podařilo vybrat zájezd, který se nám s Janou nebo i jinou spolucestující líbil, když už jedu tak daleko, chci si užít.
      A za pochvalu díky,moc tomu nedám, bunda schová špeky, a když tak - nikdo mě tam nezná, hihi.
      Jiřina z N.

      Vymazat