úterý 6. října 2020

Co bych

 Tak co bych vám sem dnes dala, aby to bylo příjemné a vhodné na koukání?,

milé KOČKY?

Od rána jsem pracovala v domácnosti, vařila jsem zelňačku, která se dá s trochou fantazie nazvat i nepovedenou bramboračkou a fazolačkou a gulášovkou, protože obsahuje vše z výše uvedených. Je vydatná a chutná a máme jí dost i na večeři nebo na zítra. K tomu jsem udělala krkovičku s mrkví a bramborem a můj jediný přítomný strávník pravil, že to bylo moc dobré, že si pochutnal. Při vaření jsem tu lezla jako koza bezoárová po výškách, stihla jsem umýt lustry a lampy, nechápu, kde se ten prach pořád bere. Zajímalo by mne, zda by chlap při jedné činnosti stíhal další a další práce k tomu? Můj muž něco dělal s počítačem a přehrával stará videa, z doby, kdy vnučky měly pod 5 let a moc mě potěšilo, slyšet jejich tehdejší hlásky.

Teď si udělám kafíčko a přidělím si něco sladkého - ale malého k tomu - a najdu nějaké fotky, abych své návštěvníky na blogu měla čím uvítat. Co třeba z výletu na Rýn a Moselu? konec září 2016 , tam jsme si hodně užily, s Janou, třeba jsme navštívily vysněnou Portu Nigru z římské doby a katedrálu v Trevíru a jiné takové perly.

Mohuč:












z busu:






z lodi na Rýnu:








ze středověkého hradu:



katedrála v Trevíru:








14 komentářů:

  1. Milá bohyně,
    já polévky miluji, já bych dnes prosila talíř vařící dobroty, mňam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, tak jak jsem to popsala, nic moc, ale byla dobrá. Hned bych ti přinesla talíř!
      Měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, na polévce bych si také pochutnala, ale dnes jsem jí vynechala. K obědu jsem dělala monsignore. Plátek kuřecího masa, oloupaná paprika a navrch sýr. Poprvé jsem to ochutnala v balkánské restauraci ve Střešovicích. Dnes jsem to zkusila inovovat a papriku ogrilovala. Naivně jsem si myslela, že půjde dobře loupat. Nešla! Sýr se mi poněkud roztekl, ale ve výsledku jsme si pochutnali. Příště bez inovací strčím papriku do trouby, neb jsem se s ní dneska dost zdržela.
    Fotky jsou parádní a v době, kdy se necestuje, je to takové osvěžení, pd se za hranice všedních dnů.👍😀
    Hezké odpoledne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, cokoli se sýrem a s paprikou beru! Mňamy.
      Už se chystám několik dní na bramknedlík, špenát a maso ( to hlavně pro muže ).Zcela určitě vím, že nejsem v jiném stavu, ale chutě mám prapodivné!!!
      teď tady mít pražené, slané mandle, tak jich sním plný talířek!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Zdravím Tě Jiřinko. Krásné vzpomínání a moc hezké fotografie z krásných míst. Děkuji za moc pěknou podívanou. Přeji Ti krásný a pohodový den i když počasí je takové proměnlivé...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, dnes jsem z bytu nevystrčila nos.Ale i tak jsem měla co dělat.
      Hezký večer Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,zelňačku máme rádi a často ji dělám.Vůbec hodně krom jiného, vařím polévky,jsme totiž polévkoví,já i kluci.Ráda jsem se podívala na fotky,zase nové místečka,paráda!Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, polévky na zítra zbyla jen jedna porce, někdo na ni odpoledne a večer chodil.
      Tak asi byla dobrá!
      Marťo, měj se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, tak zelňačku já nemusím. Ale fotky jsou paráda, opět se u tebe kochám. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já zas nemusím maso, tak bychom tobě dali krkovičku a polévka by zbyla pro mne.
      Měj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. No vidíš, zelňačku máme rádi a já ji už docela dlouho nedělala. Musím se polepšit.
    A Tvoje fotky? Opět paráda, paráda, paráda.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, díky, na podzim vždy začnu dělat hustější polévky.V létě, v horku, by mě to nenapadlo.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Páni, navaří dobroty, vycídí domácnost a ještě nám poskytne takovou podívanou! Ach!!!
    Jiřinko, děkuji a přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, stát mě platí, za to, že jsem doma, tak občas něco dělám, hihi. Jiřina z N. -seniorka

      Vymazat