středa 28. října 2020

Další procházka po městě

 Bez ohledu na počasí šly jsme s vnučkou na další procházku a i na fotky došlo.

Milé KOČKY,

mám pocit, že jsme stihly poslední barevné listí, na jednom stromě během dvou dní všechny listy zmizely. Vnučka pojede domů a byt ztichne. Najedeme s mužem na starý režim. 









10 komentářů:

  1. Krásné barvy stromů a vnučka se barevně s něma sladila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, vnučka si loni oblíbila žlutou a jede v mých stopách, nad shodou žasnu.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Docela chápu, že to ticho bude slyšitelné...
    Jiřinko, i tak měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, využiju to prázdno a ticho bohatě, mám tu tři nové časopisy a dvě rozečtené knížky a taky bude potřeba převléknout postele a běžný úklid, neb jsem se věnovala vnučce a odsunula to stranou. Včera jsme pekla makovou buchtu se švestkami, asi podle tvého receptu a pochvala následovala. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Užily jste si to. Že listí ze stromů mizí je jasné, vždyť listopad už otevírá dveře dokořán.
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, čím jsem starší, tím míň mi listopad vadí.Každý den dobrý! Měj se moc hezky.
      ( plánů mám jak v létě! ) Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, máš pravdu, listí padá jako o závod. Vypadá to, že zima možná udeří letos o něco dříve.
    Náš dům je také podivně tichý, vnoučata jsou u druhé babičky na Kladně.
    Měj hezké dny 🍁🍂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, návštěva vnučky mě nabudila, bylo veselo, člověk musí s mladými být přístupný vtipu a jiné mentalitě. Hodně mě to nakoplo. Jako bych dostala injekci nové krve.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,já jsem koncem listopadu narozena,takže je to tzv.můj měsíc.Ale máš pravdu,dneska jsem šla z práce a fakt jsem si všimla,kolik listí v posledních dnech spadlo.Vnučka sice odjela a bude,jak píšeš podivné ticho,ale zase máš z čeho čerpat.Byla tady,nasmály jste se,byla legrace.Teď se zase budeš věnovat svým věcem,čtení,atd.A budeš se zase těšit na něco jiného,člověk se má pořád na něco těšit.Je teď sice hnusná doba,ale bude líp! Také mám spoustu plánů a víš,co,kočko.Ony nám ty plány vyjdou! Krásný podzimní večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, naučila jsem se těšit z maličkostí a hlavně, brát to, jak to jde. Třeba dnes jsem něco málo doma udělala, něco uvařila, podívala se na pěkný pořad na Dvojce o Slovensku a večer si shlédnu 2 díly Viktorie. Co mi schází?
      V noci jsem sice nemohla usnout, ale ráno nikam nemusím, tak jsem to dospala a vstávala jsem až kolem deváté, já ostuda.Zato jsem vymyslela spoustu výletů, když už mi ten spánek nepřišel.Jiřina z N.
      narozeniny v listopadu? to jsi asi první, koho znám, ale zase, spousta svíček na dortu v listopadu bude pecka!

      Vymazat