pátek 23. října 2020

Nahlížím

 Milé KOČKY,

ač se mne nikdo neptá, občas tady napíšu, co si myslím, jak na co nahlížím. Zjistila jsem, že mi to vyhovuje, zbavím se napětí a občas se najde spřízněná duše, která mi to stvrdí, že si něco podobného také myslí. A vážím si i názorů jiných. Vždyť, co člověk, to jiný názor, každý máme za sebou jinou výchovu, jiné podmínky, ušli jsme kus života - každý jinou cestou. A když je názor podpořený humorem, to beru!

Taky občas něco prozradím, nějaké detaily z rodiny, že má dcera miluje svoji rodinu a tulipány, já mám ráda všechny kytky, sněženky, fialky, konvalinky, pivoňky, starší vnučka od mala ráda medvídky a ta mladší koně. Že moje máma měla ráda pomněnky. ( to jsem se rozepsala... )

Dovolím si vám všem za to poděkovat, že sem chodíte, že mi píšete, že mne duševně podporujete. My, Jiřiny, jsme trochu citlivé na chlad, mráz a nezájem!

hihi




20 komentářů:

  1. Jiřinko, to jsou krásné květy a Ty jsi ta květinka nejkrásnější. Sluší Ti to i když nahlížíš jen škvírou...hihihi. Květiny mám také ráda. Mám doma hodně těch pokojových, ve vázách sušených i umělých, ač je to někomu proti srsti, tak si myslím, že lepší je na stole ve váze aspoň jedna umělá květina, než žádná. Ne vždy se dostanu do obchodu, abych si do vázy koupila květiny čerstvé...Přeji Ti Jiřinko krásné podzimní dny a hlavně se opatrujte, ať jste zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, taky mám ráda kytky na stole. Dočasně tam teď mám jen lampionky, sušené. Natrhané před domem, kdysi mi je dala mamka a rozrostly se, je to plevel.
      K mé osobě, vrásky neřeším, viděla jsem jednou fotku staré babičky z Rumunska a k té mám ještě daleko.Hlavně zdraví, to máš pravdu.Moc tě zdravím Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ty kecko jedna, copak tady může nechat někdo jiřiny, jiřinky či Jiřinku bez povšimnutí ?
    Příjemný víkend a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, děkuji. Dneska už mi to ,,tam venku,, připadá jako cirkus Humberto.
      Stačí si pustit TV a jdu do kolen.
      Posílám srdečný pozdrav a přeji hezký večer Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Sluší ti to při nahlížení! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné jiřiny i Jiřinka. Moc Ti to sluší.
    Měj pěkné dny. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, tu změť květin na venkovský způsob jsem nafotila ve skanzenu v Přerově nad Labem.Pa, KOČKO. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,moc krásná kytice.Mám ráda květiny a jak jsem psala minule,často si je i kupuju.Tulipány,ty vedou,dále narcisy,vlastně všechny kytičky jsou krásné.Ale Tobě to holka sluší.Měj krásný víkend a opatrujte se s rodinou.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, díky, zatím jsme s mužem doma a nepobili jsme se, ještě. Jak přestane pršet, půjdu ven. S foťákem.
      Lituji lidi, kteří mají v dnešní době nějaký velký problém.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinky k Jiřince.
    Pořád si opečovávám kytici od manžela,bohužel gerbery ve váze dlouho nevydrží.Já si kupuji pravidelně v Lídlu,protože tam jezdíme jednou týdně na nákup a kytice mi vydrží tři týdny.
    Jiřinko,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To potěšení za ty peníze stojí, Jituško. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, moc ti to sluší. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, taková pochvala je lepší než drahý krém od Vichy.
      Však ty jsi také KOČKA. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, moc hezké fotky - obě!
    Moc ti to sluší!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky, moc fotek nemám, kdo by mě taky fotil, manžel, když někde jsme, fotí obvykle něco rezatého a technického a to ještě nejsem.
      Měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Krásně na nás nakukuješ ! Sluší Ti to !
    Klidný víkend, Jiřinko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji ti. Jak u vás, také máte dnes slunečno? Jiřina z N.
      Hned bych jela ke Kuksu, tam by mohlo v lese být pěkně.

      Vymazat
  10. Moc milé - takové lahodící srdci. Také ráda pomněnky .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ty jsou zjara všude a jakou nadělají parádu, viď? stejně jako blatouchy.
      Jiřina z N.

      Vymazat