pátek 16. října 2020

Z archívu

 Moje milé KOČKY, 

asi mi hrabe, ale před několika lety, když se mnou ještě manžel ochotně jezdil na výlety i do Prahy, kam nyní odmítá jet, nafotil mne tam a já jsem se rozhodla pro vaše rozveselení ukázat vám pár snímků: ( od jisté doby tam jezdím více s Janou nebo Marcelkou nebo s mojí sestrou, případně sama, to když nejedu na výlet, ale po doktorech). Já sama jsem tam tehdy nafotila text, který se nyní hodí do této divné doby...( byl to den 8.5.2009).

Jestli si všimnete, potkala jsem ten den jak Emu Destinovou, tak W.Churchilla!, to se každému nepodaří. 







asi nejdražší pivo v mém životě v Čechách - na Nebozízku...




Když jsem dnes tuhle tabulku uviděla na staré fotce, hned mě to trklo!


16 komentářů:

  1. Jiřinko, krásné fotky. 👍💕👍 Já teď rozhodně žiju v "Místě míjení". Doba, ve které teď žijeme, je divná. Kdo by, před víc než 11 lety, tušil, že se budeme jen míjet.
    Měj hezký den 🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, hlavně, aby rodiny držely pohromadě. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,jak pravdivé!Je to bohužel tak,divná doba,lidi se už radši nesetkávají,jen se míjí.Fotky z Prahy jsou krásné,ráda jsem se podívala.Hezký den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, to jsem měla pěknou pneu na břiše! Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Poslední fotka je až smutně pravdivá...

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky. Souhlasím, že se díky obavám z covidu jen míjíme a raději se nesetkáváme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, na vsi nebo menším městě asi to není tak markantní, ale ve velkých městech je obvyklé, že dva mladí sedí vedle sebe a čučí do mobilu. A to je ještě to nejmenší. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krásné fotografie a ta poslední je až podivuhodně pravdivá, jak píší děvčata v komentářích. Hezký víkend Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to je zajímavé zjištění, že kdykoli jedu do Prahy, vždy tam něco najdu, co jsem dříve neviděla.Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Já, pořád doufám, že se budeme zase setkávat...
    Jiřinko, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to těšení a pak setkání a pokud to vyjde, tak ještě doznívání radosti, ze setkání s milou osobou.Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Nebývám teď v Praze každý den jako dřív, ale zase mě čeká nějaké pracovní zapojení, tak uvidíme, třeba z toho taky budou nějaké další fotky. No a to míjení je docela výstižné zejména teď, jen s tím rozdílem, že teď ho můžeme svalovat na virus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako vždy, rovnou trefa na hlavičku! My jsme poslouchali babičku a dědu, když vyprávěli, a dnes děti raději čučí do telky nebo na mobil a nevím, jestli jim některé ty ,,pohádky,, něco do života dají. Škoda řeči. Hezký večer Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Co mám napsat, když ti přede mnou to už písli :-)
    Klidný den, Jiřinko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, díky za návštěvu, u nás konečně pár dní trochu prší. Jiřina z N.

      Vymazat