sobota 14. listopadu 2020

A jsou pryč

 Dnes, v sobotu, přijeli mladí na oběd. Manžel upekl kachnu a dvě husí stehýnka, já jsem uvařila červené zelí, bramborové knedlíky ( a jeden malý houskový knedlík ), dobře bylo. Po obědě, po kávě, sklence červeného vína a nealkoholickém pivu ( jak kdo ) se šlo do města na procházku. Dcera s manželem, oběma dcerami a já, můj manžel zůstal doma coby opatrovník rodinného krbu. ( bolí ho záda ).

Milé KOČKY,

dokonce jsem udělala i pár snímků. Venku bylo konečně slunečno, ale kdoví, jak dlouho to vydrží. Vnučky objevily pomník věnovaný Ljubě Hermannové, rodačce z našeho města.

Už jsme s dědou osiřeli a zapadli do starých kolejí. Nicméně mě jejich návštěva potěšila a naladila. Ještě, že měl Martin ten svátek!
















20 komentářů:

  1. Krásná procházka a hezké fotografie. Také jsme se včera viděli po měsíci se synem Petrem i Pavlem. bylo to fajn setkání. Dnes jsme šli na procházku, ale byla docela zima a sluníčko se začalo zase ztrácet v mlze. Přeji vám oběma příjemný večer a pohodovou neděli,.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, ta procházka mi udělala dobře, ale moc jsem si s nimi nepopovídala, jak jich je víc pohromadě...
      Už jsou doma a dávají si dorty, co si koupili ve zdejší cukrárně - prodávají přes okýnko.
      Jak mužovi přestanou bolet záda, vyjedeme na výlet, už mi to moc chybí.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Moc hezké podzimní fotky.Já dneska celý den doma.Taky mi chybí výlety.Hezký večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, ten čas s návštěvou rychle utekl a navíc mě postihla skleroza, koupila jsem vaničku dobré zmrzliny, zapomněla jsem ji nabídnout, měla jsem tady pro dceru nějaké časopisy, zapomněla jsem jí to říct, atp.
      budu se muset obětovat a tu zmrzlinu postupně sníst. ( co bych pro ně neudělala ).
      Pořádně se na neděli vyspi. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Měli jste hezkou sobotu, slunečnou. U nás opět zataženo, dokonce i pršelo.
    Měj hezkou neděli. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, dnes ráno bylo modro a sluníčko a už je zataženo a pošmourno. Jiřina z N.
      Hezkou neděli!

      Vymazat
  4. Moc pěkné podzimní fotky :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, také tě zdravím a užij si neděli. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. No, jo. Taky je nám smutno. Naše děti "bohužel" dodržují doslova vládní nařízení a tak je vidíme jen na SKYPu. Fakt blbá doba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, ono to bude zase dobré, jen to musíme vydržet. To listopadové počasí tomu taky nahrává, že se lidi cítí hůř. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, krásné fotky. Tak si to užila. My se vůbec nestýkáme, všichni dodržujeme nařízení, ale to víš. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je to podobné, vídáme se minimálně, ale vnučky se učí doma a zeť pracuje z domova, tak se nenakazíme, doufám.Jen dcera musí do práce, ale ta dodržuje bezp. nařízení daleko víc, než jiní.Každopádně jsem se s nimi viděla v této sestavě od srpna poprvé.Martino, krásný den. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, to je dobře! My se snad alespoň částečně sejdeme dnes...
    Měj příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak se užijte, něco dobrého na stůl a pak lesní procházka, ať si užije i pejsan?
      Měj se krásně. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Také se nevídáme, bohužel jsem v kontaktu se stovkami lidí, navíc u nás v ústecké rodině byli všichni pozitivní, bráchova tchyně skončila na ventilátoru, tak nic moc.
    Doufám, že v prosinci se uvidíme, strašně mi chybí.
    Příjemnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, to mi je líto, že nemůžeš vnučku pomuchlat.Jí to jistě také chybí. Moc tě zdravím Jiřina z N.

      Vymazat
  9. To je dobře, že vám vyšlo počasí. Dobrý obídek, pěkná procházka a i nějaké to popovídání.
    U nás slunce vykouklo až dnes, teď po ránu. Po dnech plných mlhy a šedivé oblohy je to přímo balzám na duši. Už se těším, jak se odpoledne projdu.
    Pěknou neděli u vás, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tak to ti přeji sluníčko a pěknou procházku. Sama to mám také ráda. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Krásnou procházku jste měli.V Neratovicích jsem byla jednou a ten nápis u sídliště si vyfotila.
    My jsme tu měly vnučky na celý víkend.Bylo to fajn.
    Jiřinko,měj hezký celý nový týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať ti, Jitko, ta radost z návštěvy vnoučátek vydrží co nejdéle.Snad už se to celé trápení s covidem otočí a bude líp.
      U nás je počasí asi tři týdny nic moc, vlhko a mlžky a tak čekám zlepšení. Ale co bych v listopadu chtěla? Pozdravuj Turnov. Jiřina z N.

      Vymazat