pátek 13. listopadu 2020

Radovánky

Nepřehlédnutelným atributem předvánočního dění v okolních zemích nejen o Adventu jsou kolotoče pro děti. Líbí se mi, psala jsem o tom už mnohokrát i po jiných, nejen adventních zájezdech. Možná i proto, že u toho bývá slyšet veselá muzika. Také se mi líbí časté, pohyblivé instalace ve výlohách, stejně tak, jako vystavené kuchyňky a pokojíčky. Pomalu se,

milé KOČKY,

přestanu probírat starými obrázky a videi z adventních výprav za humna a budu více současná. Snad vám to moje vzpomínání přišlo vhod a bude někomu inspirací na dobu, kdy bude opět možné cestovat.

dárek pro mladší vnučku, když byla malá:











6 komentářů:

  1. Jiřinko, ráda se s Tebou toulám. Děti si kolotoče určitě užívají, ale letos o to asi budou ochuzené. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, tak jsem tady chtěla přihrát videa kolotočů v Německu a Rakousku o adventním čase a nejde to, je to moc velké.Hezkou dobrou Jiřina z n.

      Vymazat
  2. Jiřinko,moc ráda jsem si s Tebou užila krásné adventní trhy.Až se bude moct cestovat,mám z čeho čerpat.Ale mám pocit,že letos to asi nebude.Kdoví.Hezké dny a zdraví Ti přeju.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, já jsem taky vnímala, jak v německy mluvících zemích mají o Adventu jiné zvyky, než tady, ale už je to zase jinak.Hodně jsme viděla ve městěch rodiny s dětmi, ale poslední dobou to už nebylo ono, asi se bojí teroristů??? nebo, jak kde.
      Dnes se tady po delší době udělalo hezky. Jiřina z N.
      Hezký zbytek víkendu!

      Vymazat
  3. Moc hezké vzpomínání i fotografie. Když už ty letošní svátky budou zcela jiné mohl by aspon napadnout sníh i kdyz na nas vyjde asi úklid, ale to by mi vadilo ze všeho nejmíň. Byla by aspon ta správná atmosféra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to bych přála nám všem, sníh je takový ztišující a vše vypadá krásně, čistě. Jiřina z N.

      Vymazat