úterý 3. listopadu 2020

Barvičky

 A pak, že u nás není vidět barevné listí, to ovšem musí madam zvednout kotvy a vyjít ven, s fotoaparátem, že?

Milé KOČKY,

udělala jsem si po pěti dnech, kdy jsem byla zalezlá doma, kolečko po městě, lékárna, pošta, obchod + zelenina. A cestou cvak tam a tady taky, nasekala jsem asi 50 fotek a některé vám i ukážu. Co bychom chtěli počátkem listopadu?

úplně čerstvé:




šla Nanynka do zelí:











dozvuky léta:





 
dáma na kolejích:











donaha:


co si dát čaj šípkový?



22 komentářů:

  1. Nádherné fotografie Jiřinko. Jak já bych šla ven,ani nevíš...pátý den v posteli, už mě to štve! Víš že já nevynechám žádnou možnost vyrazit do přírody, ale když to nejde...přeji ti krásné dny ve zdraví

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já jsme šla ven po delší době a byla jsem jak opilá.
      Ty tvoje srnky se asi diví, kde jsi a proč nechodíš k Racku.
      Už aby ti bylo lépe! Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, ráda jsem se s Tebou prošla. I u vás stromy zezlátly a obdivuji ty krásné ozdobné kapusty(nebo zelí). A další listy se barví do červena, ještě je vidět i kytičky. Krásné.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, teď začalo svítit sluníčko, nejraději bych vzala foťák a šla to fotit znova, hihi.Opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,krásné fotky,ty barvičky! Já jsem teď nebyla venku asi týden,tím venku,myslím,procházku.Celý víkend u nás pršelo.Navíc jsem byla pořádně nachlazená,rýma,bolest v krku.Takže jen do práce,do obchodu,domů.Doma čaj s citronem a medem.Teď už je to lepší,tak se chci jít o víkendu provětrat,projít,protože už to nemůžu vydržet,být pořád zavřená v paneláku nebo v práci.Hrozně mi chybí příroda.Tobě přeju hezký den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, tak to máme podobně, já jsem nebyla od středy venku, dnes jsem to naopak přehnala, neb jsem šla ven asi 4x, ale bylo to potřeba. Řešila jsem hodně věcí najednou.
      A zas ven nepůjdu delší čas. Leda na procházku do přírody.Chvíli svítilo sluníčko a jak se mi to líbilo po těch šedivých dnech! Ahojky a posílám pěkný pozdrav Jiřina z N.

      Vymazat
  4. To je nádhera. Zelí je fakt vtipné. Také jsem se dnes trochu toulala, ale bez foťáku. Čekám pořád nějak na to sluníčko na fotografování, tak snad nebudou do té doby stromy "donaha" .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, já mám podzim ráda. Je sice takový nostalgický, ale kouzlo jistě má.Užij si to. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, krásné fotky plné podzimních barev. 👍🍁👍🍂 Parádní jsou ty okrasné kapustičky. Včera jsem na ně koukala u zahradníka, kam jsem šla koupit slunečnici pro "ptactvo nebeské".
    Měj hezké a pohodové dny 💕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, u nás tím už pokolikáté osázeli záhon na náměstí. Já to viděla prvně v Salzburku a líbí se mi.Tady měli 4 druhy. Jiřina z N:

      Vymazat
  6. To je zajímavé, jak to zelí je hezké i když není na talíři. :-)) Krásně zachycená prchavá krása podzimu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítám tě, Valentino. Jak mám ráda červené zelí, tak se mi ta výzdoba zdála taková chutná!!!
      Jiřina z N.
      jestli já jsem nebyla původním povoláním koza?

      Vymazat
  7. Jiřinko,to jsou krásné barvičky a ten fialový záhon je nádherný.
    Já než se dostanu ven budou stromy holé.Koukám,jak rychle padá listí z habru před domem.Ale to neva,těším se,jak napadne v Krkonoších první sníh,hned tam vyrazíme.Důležité je,že je manželovi už dobře a já zvládám covid bez příznaků.Jsem ráda,že to budeme mít za sebou a budu se moci pomuchlovat s vnučkama.
    Měj se hezky
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, hlavně, aby nebylo hůř.My se s dědouchem snažíme to nechytit. Pa Jiřina z N.
      záhon byl moc pohledný!

      Vymazat
  8. Jiřinko, to je nádhera! A ten záhon z okrasného zelí - takové množství jsem ještě neviděla...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, máš pravdu, je ho tam hodně a má výhodu, že tam bude dělat parádu celou zimu. U nás je sníh málokdy.Přijď zas. Ráda tě tu uvítám.Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Sice jsem ven chodila, ale asi do nesprávných míst. Zdálo se mi opravdu méně barev, spíš vše do hněda. Včera jsem to vzala jinou stranou a tam to bylo barevné, jak se na podzim sluší. Ale už i hodně stromů do naha.
    To zelí nemá chybu!!!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tentokrát tam bylo i to třapaté a to jsem asi viděla prvně.Krásný den. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Když vyskočí sluníčko na pár minut z podmraků, má svět tu paletu barev naprosto dokonalou a díky teplotám je venku nádherně.
    Příjemné toulání, kočko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, přišla bída na Kozáky, sedíme doma, neb řidiče vzaly záda. Dnes by mě nedohonil. I tak ti děkuji. Měj se pohádkově. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Bože, to je krásných barev. Tak nevím zda říkat, že záhony s jedlým zelím jsou úžasné či podzim krásně barví listí do žluta nebo jé, pětiprst je krásně červený a to malinkaté tmavé vínečko - to budou míc ptáčci na přilepšenou. Nádhera. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, jeden se nestačí divit, co vše příroda těm zvířátkům na zimu nachystala, což? A barvy jsou asi pro lidi, aby nesmutnili, že je pořád šero. Pa Jiřina z N.

      Vymazat