sobota 7. listopadu 2020

Podzimní nálada

Probírala jsem se staršími fotkami a našla snímky z jednoho výletu před lety na přelomu října a listopadu, když ještě žila mamka. Vzali jsme ji a moji sestru na výlet, navštívili jsme Černou Studnici a poté rozhlednu Kopaninu, následně jsme se stavili na Panské skále a odtud už jsme obě odvezli do Benešova nad Ploučnicí, kde obě tehdy bydlely. Pak následoval přesun k nám domů do N.

Zdá se mi, milé KOČKY,

že barevností a civilností by se ty obrázky do dnešní doby hodily, tak tady je máme:


Kopanina:





Panská Skála - Varhany:





silnička v Podještědí:


Černá Studnice:



a ještě Varhany:








22 komentářů:

  1. Krásné fotky, takový výlet bych si dala líbit i dnes. Počasí vám i tehdy přálo a příroda hýřila barvami stejně jako teď.
    Měj hezké odpoledne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, bylo to v době, kdy mamka už moc nemohla chodit, tak jsme museli někam, kam se dalo dojet autem a jen kratince pěšky. Moc ji to potěšilo. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, krásné fotky. Zasnila jsem se a zavzpomínala na místa známá. 👍💕👍 Na Černé Studnici jsem už nebyla drahně let. Panskou skálu jsme navštívili naposledy loni.
    Dnes je ohavné počasí, od rána ze nezvedla mlha a teplota je pouhé 4°C. Sluníčko ze tvých fotek mě zahřálo.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to je dobře, že se ti vybavily hezké vzpomínky. Měj se krásně. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Krásné podzimní fotky,parádní výlet.U nás dneska od rána krásně svítí sluníčko.Byla jsem v obchodě,pak jsem se šla projít,to bylo bezva.Přišla jsem domů,uvařila oběd,teď sedím na balkóně s knížkou,užívám si sluníčko.Plánuju,kam se pojedeme podívat,až se bude moct konečně jezdit.Plánů mám spousty,tak doufám,že výjdou.Hezké odpoledne.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, to ti přeji, sluníčko je občas potřeba, aby člověk nabral sílu. U nás svítilo včera a dnes je to zamlžené a šero. Ale! - mám čtivo a jdu na to. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Moc ráda jsem se podívala. Barevný podzim je báječný. Přeji zdravé dny :)
    Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, díky za nakouknutí a rádo se stalo. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krásné varhany! Ještě by to chtělo, aby někdo šlapal měchy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ujmi se toho, bude legrace. Dík za návštěvu. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Na Varhany bych se také jednou chtěla podívat, tak snad někdy mi to vyjde. Krásné podzimní fotky z vašich předešlých výletů.
    Jiřinko, měj pohodovou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši a z nich je vidět jinou sopku, která má i pokličku, na požádání podám info.
      Jde se k ní z obce Líska. pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Byla jsem nadšená, když jsem Varhany před pár lety viděla na vlastní oči a oblezla. Podzim umí být skutečně kouzelný!
    Jiřinko, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jak známo, tuhle skálu viděl každý a to v Pyšné princezně, a my dvě určitě několikrát, hihi.Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, nádherné fotky. Ráda jsem se s tebou prošla. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, neříkej dvakrát, já jsem schopna si půjčit pojízdné křeslo a unést ( obrazně ) tě ! Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Parádní vrácení se do podzimu nějaký ten rok zpátky. Dnes ráno se už u nás ledacos zatřpytilo námrazou. Nebude dlouho trvat a bude dole zbývající listí na stromech. Koloběh přírody.
    Pěknou neděli, Jiřinko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, právě proto se občas hrabu ve starých fotkách, připomenu si hezké chvíle a plánuji už další. Tohle přeci musí jednou skončit.
      Někdo s námi hraje nepovedené loutkové divadlo!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Moc hezká místa...Krásné fotografie. Zavřeni doma můžeme vzpomínat. Krásný zbytek dne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, u těchto si vzpomínám, jak se mamka dívala od Varhan do krajiny, jako kdyby si chtěla vše do detailu zapamatovat.Zdaleka tam nebyla poprvé, ale asi tušila, že naposled.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Opět krásná a známá místa.Kolikrát jedeme přes Kopaninu a vždy si říkám,že bychom se měli podívat na rozhlednu.A na Panskou skálu bych se taky zase ráda podívala.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, musela jsem k jedné paní pro klíč.Škoda, že v té hospůdce na křižovatce není možné se dobře najíst.Pa Jiřina z N.

      Vymazat