neděle 8. listopadu 2020

Zašité

 Jako zašité si budete připadat v oblasti Českého Ráje, když si najdete ubytování třeba zde

http://www.hotelort.cz/?s=13&l=cz  a budete podnikat výlety do okolí, 

milé KOČKY. 

Už přímo ve vsi Nepřívěc je krásná dřevěná zvonice a kostel starý, pohledný, fotky se dožadující, pěšky odtud dojdete na hrad Kost, na zámeček Humprecht a do Sobotky na náměstí, kde vám přijde vhod vyhlášená cukrárna. Od Kosti do údolí Plakánek, případně se pokocháte vesničkou Vesec. Pokud to tam budete brázdit na kole, máte větší možnost poznat zdejší krásy kolem dokola.

Já vám doporučím ještě dvě místa: Farmu Košík ( zde se dá také ubytovat ) a nebo hrad a zámek Staré Hrady. Nebudu se rozepisovat o dalších místech v okolí, ani upřesňovat uvedené lokality, něco přeci musím nechat na vás, aby vás objevování bavilo.

Nebojte se, nic jsem za zveřejnění tohoto hotelu nedostala, takže, pokud byste se tam ubytovali a nebyli spokojeni, obraťte se na ně, nebijte mě. Já jsem jen šla nebo jindy jela na kole okolo!

Z Mladějova k Troskám:


tohle místo Jitka jistě dobře zná:



mlýn Střehom:


poklidná a krásná vesnička Vesec:



Nepřívěc:



výhledy od Trosek k západu:


Trosky:


moje milé kolo, balon, kostel v Sobotce, Humprecht...víc se toho na snímek nevešlo:




24 komentářů:

  1. No,já musím okamžitě reagovat.V hotelu Ort jsme byli jednou ubytovaní celá rodina a moc se nám tam líbilo.Jinak jsme jezdili do Jičína,do hotelu Rieger,taky do Skalního města,přímo v Prachovských skalách.A pochodili jsme toho moc.Máme prochozený Český ráj hodně,jezdili jsme tam několik let na dovolenou.Trosky,Humprecht,Kost,
    Sobotku a spoustu dalších krásných míst.Jee,já bych tak ráda někam jela,mám spoustu plánů!Jiřinko,moc mně potěšil tvůj příspěvek jako vždy,ale tentokrát jsem se moc ráda vrátila a zavzpomínala.Krásnou neděli.Marťa.PS:U nás je nádherně sluníčkově.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, u nás šedá deka a venku mokro, jen nevím, zda z mlhy nebo jestli pršelo. Já jsem zalezlá doma a ani mě to netáhne ven. ( mám doma nové časopisy o bydlení ).
      To mám radost, že ti to připomnělo hezké chvíle. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Milá českorajská pohoda :) Také tam moc rádi jezdíme.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, Český ráj je kraj mému srdci milý.💕👍 Stále se tam ráda vracím. Jezdívala jsem tam od dětství do Drhlen, přesněji do Zlatého údolí. Pak jsme jezdívali s karavanem po různých kempech, či si pronajali nějakou chatičku. Máme prochozené Prachovské skály, Hruboskalské skály, prolezlé hrady a zámky. Na Humprechtu v oválném sále je úžasná akustika.
    Měj krásný nedělní podvečer 🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme, Alenko, podobně. Nejvíc se mi na Humprechtu líbilo, když jsem tam vzala vnučky.Ohledně skal, ty mám ráda všechny, co znám... Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krásné fotografie. Všechna ta místa jsme si také procházeli. Jen při poslední návštěvě Humprechtu tam byla veliká a luxusní svatba a stříleli tam pořád z děla. To mi dost vadilo a tak jsme odtamtud doslova utekli. Kost, Plakánek, Vesec, Střehom...krásná procházka až do Sobotky na vlak...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla to štěstí, milá Járo, že jsme to prochodili i projezdili na kole křížem krážem, to už se nebude opakovat. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krásná místa a krásné fotografie...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Janinko, ráda na ten kousek ráje koukám i z Kozákova.Občas. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Nádhera, Jiřinko! Do Košíku jezdí dcera s přáteli, my tam ještě nebyli...
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak to vidíš, jak je svět malý. Zdravím Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, krásná reportáž. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, také k vám - hezký týden přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,nádherné fotografie známých míst,které mám ráda.
    Měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsem si říkala, že to je tvůj rajón. Jitko, už abychom zas mohly brázdit přírodu, viď? Jiřina z N.

      Vymazat
  9. V Mladějově jsme mívali sportovní hry v rámci zaměstnání na ČSÚ. Český ráj jsme trochu prošmejdili na naší tzv. dámské jízdě (babičky, matky, dětičky).Na Trosky jsme se tenkrát doplazili zmoženi, bylo příšerné vedro - to si pamatuji :-).
    Klidné pondělí!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tam se dá jezdit a chodit celá léta, a vždy najdeš něco nového. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, těmito místy jsem nepolíbená, takže děkuji za krásné toulání s Tebou a za nádherné fotky. Užila jsem si špacír a budu se těšit, že se do těchto míst třeba jednou také vydáme.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, to chce alespoň týden v kuse, jenže takových míst je u nás tolik...Jiřina z N.
      Mějte se s Mírou krásně.

      Vymazat
  11. Krásná krajina. Navštívila jsem jí jednou v životě na školním výletě na hrad Kost. No moc si z ní už nepamatuju....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, tak to chce se tam v létě zas podívat a osvěžit vzpomínky. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Krásné fotky. Klidně bych se teď do některé útulné chaloupky "zašila". Nikdy jsem tam nebyla a tak bych se toulala krásnými místy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, jak tam ten hotýlek inzeruje chaloupku, tak jsem o ní uvažovala, že bych jednou o prázdninách do ní na týden s vnučkami ráda šla bydlet. Jiřina z N.

      Vymazat