neděle 1. listopadu 2020

Poprvé




 Ne, nebudu tady sdělovat své dojmy z toho, když jsem poprvé...šla do školy, šla na rande, kouřila za chajdou s kamarádkou, a pod.

Milé KOČKY, 

poprvé dávám na blog video záznam ... a hned takové video, které se hodí k tomuto datu! Juch. Doufám pevně, že to vyjde.

Natočeno foťákem na Pastýřské stěně v Děčíně...před asi dvěma lety, na výletě.








20 komentářů:

  1. Všechno jednou poprvé a tobě to vyšlo skvěle :).

    OdpovědětVymazat
  2. Video funguje a tématicky dokonale zvolené!
    Jiřinko, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to je tak, když se seniorka večer probírá starými výlety - a slovo listopad ...pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,krásné video.Také jsem natáčela,jak padá listí,ale na mobil.Video je takové uklidňující.Stromy budou za chvíli holé.Než se dostanu ven určitě,jsem už také pozitivní.
    Měj hezké listopadové dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježišimarjá, Jitko, to je mi moc líto, snad to bude brzy v pořádku. Drž se, KOČKO.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, moc se to video povedlo. Krásné dny ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, děkuji ti za vše, podpora od tebe je pro mne, staré kopyto, zásadní. Snad ti bude brzy lépe. Ahojky Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Hani, pro ty, co nyní nemohou do lesa, snad přijde vhod. Opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Moc hezké video. Povedlo se Ti. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, ty to znáš, v lese kdykoli a za všech okolností, to je naše.Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Evi, líbilo se mi, jak létají ty listy a chtěla jsem to poskytnout i ostatním.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jak se ten moment nyní hodí :-). Škoda, že je video tak krátké, klidně bych se nostalgicky dívala dál a dál.
    Jiřinko, u nás pořád tolik prší, že už jsme v lese několik dní nebyli a tolik mi to chybí. Včera už to vypadalo nadějně, ale po obědě začalo znovu pršet.
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, dnes odpoledne na chvíli vysvitlo sluníčko a jak mi to pomohlo! Přeji ti také, ať máš brzy sluníčkový den. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, povedlo se 👍👍👍 Takhle podobně to dnes vypadalo v oboře Hvězda. Listopad je tady a v plné parádě.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, v té oboře už jsem dlouho nebyla, i když v tom klášteře nedaleko ano.Na konečné 22.
      Hezký večer, Alenko, Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,pěkné,uklidňující video.Dneska u nás konečně neprší,včera jsem šla z práce,lilo jak z konve,než jsem došla do obchodu,potom domů,přesto,že jsem měla deštník,byla jsem úplně mokrá.Už jsem nebyla venku,víc jak týden,chybí mi příroda,sluníčko.O víkendu chci vyrazit aspoň na procházku,nadechnout se.Hezký večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, taky bych ráda někam vyrazila, ale manžel má momentálně bolavá záda a moc toho nenachodí, nenasedí a i ležení mu dělá potíže.Tak si hraju na zdr. sestru.
      Jiřina z N.

      Vymazat