pondělí 9. listopadu 2020

Příloha k adventnímu zájezdu

Když umím nahrát to video, využiju toho, 

milé KOČKY: 

ať máte představu, jak to na adventním zájezdíku chodí?

tady ukázka ze třídenního do Rakouska: ...pluli jsme krom jiného ze St.Wolfgangu do Gilgenu a podívaná to byla parádní...



12 komentářů:

  1. Jiřinko, to je paráda. Ty zasněžené hory kolem jsou úžasné. 👍👍👍
    Hezký podvečer 💕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tam se mi vždy moc líbilo, jak v létě, tak v zimě, navedla jsem rodinu dcery a také tam byli párkrát na dovolené, ve Stroblu ( vnučka říkala ve Štrůdlu ) byl vychováván mladý Karel Schwarzemberk.
      Kolem Gmundenu je krásně. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko ty zasněžené hory...to je parádní podívaná až se tají dech. Nádherná plavba lodí. Děkuji za úžasnou podívanou. Přeji Ti prima večer a pohodové další dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Járo, to mě těší, že se tu schází partička a jedna druhou máme čím potěšit. A bez nákazy.
    Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko,krásné hory.Parádní plavba lodí,to musel být úžasný zážitek.Ráda jsem se podívala.Hezký večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, bylo. V dálce už se rozsvěcovala světýlka městeček a člověka napadají různé myšlenky. Trošku jsi se svezla s námi. Mám i video jízdy na saních s koňmi, ale je příliš ,,velké,, a sem se to nevejde. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Nádhera, Jiřinko.
    Není co dodat!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, my jsme si to tam tehdy užili a zpětně se tam ráda ve vzpomínkách vracím. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,ráda jsem se projela.Nádherné.Zasněžené hory jsou parádní.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to by mě zajímalo, proč v Tatrách nebo v Alpách má člověk takové pocity.
      Jiřina z N.

      Vymazat