středa 4. listopadu 2020

U telky

 Včera kvečeru koukal manžel na telku - prozradím jen, že ho vzaly záda ( vím, že bych měla napsat vzala záda ) - a bylo to na nějakém německy mluvícím televizním kanálu, tak jsem se přišla podívat, co ho vede ke sledování, když vím, že německy neumí a vtom jsem popadla fotoaparát a udělala několik snímků, 

milé KOČKY, 

dávali pořad o Alpách a několik míst jsem tam poznala...asi to byl notoricky známý most v oblasti Ticino??? ve Švýcarech. Manžel tedy zprvu koukal, co tady vyvádím s foťákem, ale pak to vzal, jako že každý je nějak ujetý a dokonce mi pořad malinko vrátil, abych si mohla cvaknout nějakou skálu pořádně. Napadlo mě totiž, že to bude pěkné koření do mého blogu, zase něco jiného - já si připomenu zájezdy do té oblasti a vám, některým, které jste to štěstí neměly, ukážu opravdu atraktivní místa. A zadarmo a bez trmácení v busu, no, neber to! Však dnes, v tomhle věku, už by to pro mne taky bylo složitější. Nejsem už žádný kamzík. Kdo chce a umí, může si u tohoto blogového příspěvku zajódlovat.


podobně jako v Mostaru tu odvážlivci skáčou z mostu:





















Na moji obhajobu: pořadu jsem si všimla až pozdě, je to z obrazovky, takže kvalita nic moc, a slibuji, že příště se zase  - pokorně - vrátím do Čech!



17 komentářů:

  1. Jiřinko, já bych klidně jela i dál!
    V Mostaru jsem byla a a byla jsem naprosto okouzlená, unešená. Jsem moc ráda, že se most podařilo obnovit, když už ho lidská nesnášenlivost a hloupost zničila. Tohle nikdy nepochopím.
    Některé fotky mi připomínají Slovinsko, soutěsku Vintgar.
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, přesně, Vintgar je úchvatná podívaná, měla jsem to štěstí.Na Slovinsko nedám dopustit!
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Za mně dobrýýý! Pořad jsem neviděla, takže ráda jsem se Tvého nápadu využila a podívala se.
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, škoda, že jsem chytla až konec, ale i tak mě to nadchlo v téhle době.
      Pac Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Tak fotit televizní obrazovku by mě vůbec nenapadlo a tak docela koukám,že jsou fotky moc pěkné.Všimla jsem si,že Helenka píše o Mostaru,je fakt,že je to podobný most.Já právě byla z Mostaru naprosto unešená a právě tam z mostu také skákali.
    Jiřinko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, to asi každého, a na rozdíl od Medžugorje, kde to se mnou nic nedělalo jsem v Mostaru měla dojmů, i strach. Dokonce jsme tam byli i v mešitě! Ahojky, snad je ti líp. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Úžasné záběry! Ještě, že podobná místa můžeme díky dokumentům navštívit zpoza obrazovky. Také vím, že se již na náročné cesty nevydáme... Teda fotit z telky mne ještě nenapadlo, to jsi měla dobrý nápad Jiřinko!
    Tak ať záda muže nebolí a opatrujte se spolu.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já mám hovězí nápady každou chvíli. Opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ani se nechce věřit, že je to více na televize. My jsme na ten příspěvek koukali. Je tam krásné. Ty toho máš hodně procestováno a máš na co vzpomínat. My jsme měli tři děti a povinnosti vůči rodině, ale nelituji toho, protože vím, že jsme udělali to, co bylo správné. Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já jsem dlouho po cestování jen toužila a pak, když jsem cítila ohrožení na životě jsem spustila paniku, že už nic neuvidím a šlo to samo. Někdy napíšu o svých adventech. pac a husu. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Takové pořady mám ráda, tak dík za pěkné fotky. Ještě, že můžeme cestovat alespoň díky televizi.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, já bych ve skutečnosti nikdy nejela do džungle a do míst, kde se to hemží pavouky a hady a podobnou havětí.Ale hory, řeky, lesy, kde je to bezpečné, to mě přitahuje. A hrady, zámky, parky.Holé kopce Skotska s jedním bodlákem u silnice nebo jedním náprstníkem - to má kouzlo, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, povedly se ti krásné fotky z "telky". Překvapila mě jejich kvalita. 👍👍 Pořad v televizi jsem neviděla, ale díky tvým fotkám jsem si zacestovala.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napadlo mě to, že by se mohly líbit. Pa Alenko, Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,pěkné fotky z televize,přiznám se,že ani mně by nenapadlo fotit z telky.Já jsem toho moc nenacestovala,bývalý na to nebyl,starala jsem se o kluky a nelituju,teď se mi to vrací,co jsem jim věnovala,mi ted oni dávají zpět.Hezký den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, proto jsem kdysi blog založila, za a) abych si zde některé věci a události zachovala a za bééé) aby si některé ženy, co nemohly cestovat, zacestovaly zpětně se mnou. Někoho to nebaví, tak holt můj blog není pro něj.
      Měj se hezky a věř, bude líp. Jiřina z N.

      Vymazat