sobota 12. prosince 2020

Vzpomínkový

Když byly vnučky malé, občas jsem je vyzvedávala ze školky nebo později z družiny a byla jsem velkou fanynkou zdejších výtvarných děl, je mi jedno, jestli to nakreslily vnučky nebo jejich vrstevníci, občas jsem se dovolila paní učitelky a vyfotila vystavené výkresy nebo jiné artefakty.

Tak se stalo, 

milé KOČKY,

že vás mohu těmito vánočně laděnými obrázky v tento pošmourný den potěšit:





22 komentářů:

  1. Krásná dětská fantazie. Já bych to asi nenakreslila lépe.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké obrázky.Taky mám schované výtvory kluků,ať už jsou to obrázky,výtvory z keramiky,různá přáníčka.U nás dneska vypadá,že vykoukne sluníčko,tak přeju krásný víkend.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, to je dobře, že si to schováváš,
      sluníčko ti přeji, u nás šedivo. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Dětské kresby jsou moc hezké, originální, nenapodobitelné.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Šikovné vnučky, takové kresbičky mají svoje kouzlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejsem odborník, ale někdy mi tyhle kresbičky dětí přijdou lepší, než některé mazanice, vydávané za umění. Alespoň poznám, co to je. Pac a užívej si adventní dny: Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Taky jsem občas obdivovala dílka ve školce, děti je měly pověšené v šatně na obrovské barevné rybářské síti. Milé vzpomínání :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, Janinko, a jak byly šťastné, když jim to někdo pochválil. V tomto případě radím - nešetřit! Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Krásné obrázky. Obdivuji dětskou fantazii, tu já moc neměla.
    Jiřinko, přeji pohodovou adventní neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, krásné kresby. Mám ráda malování dětí. Měj pěknou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné obrázky.Děti malují s radostí a jejich díla jsou podle mně mnohdy hezčí než ta od některých moderních umělců, kde se nepozná, co na obraze vlastně je. Krásné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já když vidím, jak některé dítě umí nakreslit zvířátka, tak skoro závidím.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, to je milé! Obě děti mají desky, které občas vytáhneme a prohlížíme ta díla. Jsou to vždycky moc hezké chvíle.
    Měj příjemnou adventní neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, kolem Vánoc se takové poohlédnutí zpátky hodí. My občas na ,,slezině,, koukáme na vysvědčení a je to legrace.Třeba taková dvojka z počtů!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,krásné výkresy.Mám jich plný kufr od vnoučat.Měla jsem to jako ty,chodila jsem pro ně jak do školky,tak i školy a výkresy na konci roku končily u nás.Dělala jsem jim i výstavy v jejich pokojíčku.Od rohu do rohu provázky a na nich kolíčkama přichycené nejhezčí obrázky.
    Měj hezkou třetí adventní neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme, Jitko, stejné.Jen bych dnes už mladší vnučku na zádech neunesla.
      Jsem moc ráda, že jsem s nimi mohla často být.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Kouzelné obrázky. Také si schovávám obrázky vnoučat a některé mám na lednici.

    OdpovědětVymazat