sobota 23. ledna 2021

Do placu

 Dám do placu, jak se občas říká, dva vtipy. Dnes jsem je slyšela a asi to nebylo poprvé, ale zapomněla jsem už na ně.

Milé KOČKY:

Modlitba - Ó, pane, dej mi trpělivost, protože, když mi dáš sílu, budu potřebovat advokáta.

Poučení - Od zralých žen se v posteli můžete leccos naučit. Třeba, že knoflíčky na povlečení patří směrem k nohám.






8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Hani, doufala jsem, že se budou líbit i jiným. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, ty jsou super!
    Děkuji a přeji pohodovou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vtip, jako vtip, zrovna, jako okurky, některé jsou moc dobré a některé jen kyselé.
      Helenko, tyhle jsem vybrala z mnoha, které mi poslal jeden známý.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Moc pěkné vtipy Jiřinko. Krásný den s úsměvem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, jsem ráda, když někomu vykouzí úsměv na tváři. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Prima vtipy a moc pěkná fotka. Hezký den, Jiřinko.

    OdpovědětVymazat