sobota 9. ledna 2021

Dojáky

Některé fotky, aniž bych o to usilovala, jsou mým mužem později, doma, u počítače, nazvány dojáky. To se zkrátka někdy povede, 

milé KOČKY,

chodím krajinou a koukám kolem sebe, cvakám a pak to vyjde ( nebo taky ne). Nejsem technický typ, toho jste si jistě všimly už dávno, já se jen snažím zachytit prchavost okamžiku a věci, které se mně líbí. Proč by se tudíž neměly líbit i vám?








25 komentářů:

  1. Jiřinko, kochám se, to se ti povedlo. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, za to nemohu, ony se k sobě měly! Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Och, nádhera!
    Jiřinko, měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, říká se: prevíti maj štěstí, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ať třeba dojáky! Ale setkání se zpozornělým labuťákem mohlo být i dramatické. Klidně dávej svoje dojáky pro radost. Přeji pevné zdraví a pěkný den, třeba nad fotkami ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kitty, ráda tě tu vidím. Ať se ti dobře daří, KOČKO! Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Příjemné fotky.... labutě bych strašně ráda fotila, ale nemám tady u nás nikde šanci. Jedině až když budu v Praze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, tam jsou foceny od Japonců až po Eskymáky od břehu s pohledem na Karlův most a očekávám od tebe, že to bude něco spešl! Měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Hmm, parádní fotky. Bývaly u nás labutě na řece i na nedalekém rybníku, ale teď po nich není vidu ani slechu. Taky jsem je ráda fotila.
    Pěknou sobotu, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tady se vytrácejí jen zjara, když hnízdí na tůních.Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Já nejdříve četla Dvojáky :-))). Také mám vždy radost, když se mi podaří zachytit v přírodě zajímavý postřeh, ono to není jednoduché ty živé bytosti "ulovit" objektivem.
    Jiřinko měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tak to máš pravdu, to spíš vyfotím raketu, ale manžel třeba vyfotil myš na poli a čekal na ni pěkně dlouho. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Musím se smát, nedávno jsem četla, že jeden z aspektů správného blogování je vystihnout nadpis, tak ty jsi dnes vyndala kladívko a udeřila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, hezký zbytek víkendu přeji. Odpočívej. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Líbí. Ty dvě labutě jsou nádherné. Jiřinko, fotky se Ti povedly, jsou plné pohody a klidu.
    Přeji fajn sobotu. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Dášenko, tohle jsem ulovila u hráze Hamerského jezera ( Hamr na Jezeře ), kde jsme byli vícekrát a líbí se mi odtud i pohled na vzdálený Ještěd. Moc zdravím tebe i Míru. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky rybníka jsou moc pěkné, ale ta labutí láska nemá chybu ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, bylo tam, u té vody, pohodově. Občas to potřebuju, vypadnout ven.Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, to jsou krásné fotky. Umíš zachytit kouzlo okamžiku. Uhodneš, která fotka mě vzala za srdíčko? R.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc krásné fotografie. Labutě mám ráda. Jen je potřeba se od nich držet dál v době hnízdění. To mě labuťák před lety u rybníku " Velká komora" u Zahrádek pěkně prohnal, když si hlídal labuť na hnízdě v rákosí...Syčel a chtěl mi dát za vyučenou...Krásně jsi zachytila kouzlo okamžiku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to oni dělávají, v době hnízdění. Tady na tůni se jim také vyhýbáme zjara.Manžel je nemá rád, on léta rybařil, měl to jako koníčka, když pracoval ve Spolaně a občas si na labuťáka stěžoval.Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko,krásné fotky.Labutí láska,něžná fotka,která mě dojala.Podařily se Ti úžasné záběry,jako vždy.Moc ráda jsem se podívala.Přeji Ti klidný,příjemný večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, tak to jsmem ráda, právě tady mám Adélku a povídaly jsme si o tobě, ptala se mne, zda taky máš blog. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Adélku,moc zdravím.Už jsem jí také psala.Opatrujte se,KOČKY!Marťa.

      Vymazat