pátek 22. ledna 2021

Pořád výlety!

 To je pořád na výlety, na zájezdy, víte, jak je člověk v mém věku pak už unavený? a dávat to na blog, vybírat z množství fotek ty nejefektnější a popsat to tak, aby se to obci blogerek líbilo?

Milé KOČKY,

já jen, abyste se nad sebou zamyslely, že bychom měly všechny někdy zvolnit, ne vždy je to legrace, chci přiznat, že i já mám své limity, posílám vám fotku, kde jsem manželem zachycena úplně vyšťavená, když jsme došli na Nový Hrad v Jimlíně.

Teprve při pohledu na tuto fotografii jsem si uvědomila, že bych měla také někdy odpočívat a dát si občas pohov. 

Vaše Trvalka Dahlia alias Jiřina z N.



20 komentářů:

  1. Řekla bych, že jsi unavená z tréninku na let čarodějnic ☺☺☺☺☺ Zdravím a přeji hezký víkend ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, hrozně jsem se bála, že někdo zveřejní horší fotku a nebudu mít zlatou medaili.
      Pa a všem pracujícím přeji krásný víkend. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Avšak pozor! Jiřinko, ty si měla ale připravený spásný dopravní prostředek na další cesty :-). Měj hezký pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ta fotka mi vždy udělá radost, že přeci jen vypadám o kousek líp. Hihi.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Tak vypadáš trochu "jetě", ale viděla jsem i horší! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, trocha soucitu se hodí. Jsem ráda, že jsi zpátky. Kočko, drž se. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Odkud jsi přilétla, že jsi tak zničená? ;-) R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, když se blogerky podívají na tuto fotku, každá!!! si řekne, že vypadá lépe.
      A vo to de. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, ta fotka mě opravdu pobavila. 😊👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, aby ne. My jsme se tam, na hradě, kde jsme byli se švagrem a jeho paní taky svíjeli smíchy a požádala jsem manžela, aby nás vyfotil.Mimochodem se nám tam líbilo.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,ta fotka nemá chybu!Vypadaš na ní fakt "kouzelně".A tak nějak "rozlítaná"?Hezký večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, mohla jsem si ji schovat až na 30.4., to by více lidí věřilo, že jsem to já.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Výživná fotka - jako asi po dlouhém výletu!? Taky si tak někdy připadám - hlavně v létě. Ale tuším, že skutečnost je lepší, aspoň ti to přeju. Užij si neunavený víkend ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kitty, možná tak nevypadám, zatím, ale někdy se tak cítím, haha.
      Měj se pohádkově. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Krásná fotečka Jiřinko. Na zámku Nový Hrad v Jimlíně jsme byli také. Tam jsme přijeli vlakem z Loun a zpět do Loun na nádraží jsme původně chtěli jít pěšky. Ale cesta vede loukami a bylo strašné vedro a tak jsme si počkali na vlak do Loun zpátky...Zámek se mi moc líbil už proto, že není tak známý. Přeji Ti krásný večer a pohodový celý víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, my jsme tehdy jeli autem: Dolní Ročov, Jimlín, Stekník. Líčkov - ale tam bylo zavřeno, Žatec, Kadaň. Vydatný nářez.
      Miluju výlety v den, kdy je dlouho vidět. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Helenko, ty také, krásný víkend přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Manžel má smysl pro humor. :-D Hezký den.

    OdpovědětVymazat