pátek 22. ledna 2021

Okruh

 Spíš jako akce na zachování duševního zdraví byla naše dnešní náhlá procházka s Janou, prostě jsme si zavolaly a vydaly se ve 14 hod. k Labeti, na poměrně nedlouhou procházku. Stihly jsme, zatím, co se sluníčko snažilo dělat dojem, že je nejmíň polovina března, probrat novinky a stařinky - ( to jsou stesky na zlobivé příslušníky rodiny, které končí rehabilitací těchto členů a rozhodnutím, že si je ještě ponecháme, i když riskujeme drobky a pocákané zrcadlo ) a pak jsme si slíbily, že si to brzy zopakujeme a rozprchly jsme se, já jsem si dokoupila potřebné a šla domů.

Bylo tak pěkně, že mi moucha vlítla pod roušku!

Milé KOČKY - stihla jsem asi 9x cvaknout náš veletok!











Zjistila jsem, že v místech u řeky udělali takový náznak veřejného parku a to mě moc těší, to jsem si přála nejmíň 30 let!

14 komentářů:

  1. Jiřinko,hezké fotky a koukám,po sněhu ani památky.U nás taky včera,předevčírem,svítilo sluníčko,bylo horko a jak jsem si chválila,že konečně sníh a kolik,tak ho teda hodně ubylo.Tak uvidíme,zda ještě napadne,přece jenom zima pořád trvá,tak nás možná příroda překvapí.Přeju Ti krásný víkend a opatruj se,Jiřinko.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, u nás příroda se sněhem šetří, pokud někdy napadne, obvykle málo a hned je pryč.
      Dnes spíš všude bylo vidět jarní travičku.
      Ale ono to ještě přijde.Hezký večer. Jiřina z N:

      Vymazat
  2. Jiřinko krásné fotografie. Zaujalo mě to zdymadlo. Labe je nádherná řeka. Konečně, každá řeka je krásná...U nás dnes bylo teplo a hodně sněhu odtálo. Ven jsem se dnes nedostala i když bylo slunečno, ale docela to foukalo. Sněhu má tady ještě podle předpovědi, napadnout hodně.. Přeji Ti krásný a pohodový víkend ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sníh je fajn, a když roztává pomalu a postupně, je to ještě lepší.Járo, ale to odhazování, to už příjemné není.
      Přes zdymadlo a komoru se dřív chodilo, ale nyní je to zavřené a musí se po železničním mostě.Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, to je skoro jarní procházka. Pobavila jsi mě "svojí fotkou" v minulém příspěvku a taky tou mouchou. Přeju hezké dny Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, však jsme se až lekla, když mi zapadla za roušku. Kdo by to v lednu čekal?
      u nás je všude malinká travička...Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Moucha, jako fakt?! Potvora jedna...
    Včera byl opravdu moc krásný den.
    Jiřinko, měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, dnes jsem měla napilno a tak jsem se k PC dostala až navečer. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Taky se ráda u nás projdu kolem řeky Úpy. Koukám, že u vás není po sněhu ani památky.
    Tady sice hodně odtál, ale stále se ještě místy drží.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, vy jste na tom v tomto směru lépe. Ale zima ještě bude. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, tento veletok důvěrně znám. Táta pocházel z Kostelce nad Labem a babiččina zahrada končila mírným svahem k Labi. Byla tam branka, děda býval vášnivý rybář. Milovala jsem procházky podél řeky do Záryb.
    Měj se báječně. 💓🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tak co bych ti povídala, že jo.My jsme s mužem, dokud pracoval, chodili na jiřickou tůň, on taky rybařil, ale už s tím skončil.A dokonce jsme občas jezdívali po Čechách - on na ryby a já to spojila s výlety. Třeba Želiv znám z té doby a pod.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, každá procházka se počítá i když je krátká. Hezky jste se prošly kolem řeky. R.

    OdpovědětVymazat