čtvrtek 21. ledna 2021

Přídavek

 Dnes sem dám druhý příspěvek, včera jsem totiž slyšela dobrý, i když velmi drsný vtip: nenechám si ho pro sebe, slabé povahy nečtěte...

Milé KOČKY, 

humor musí být, za každou cenu.


Jdou dva muslimové a kousek před nimi jde manželka jednoho z nich. Jak to, Sálime, že jde tvá žena před tebou?, ptá se jeden. V Koránu je psáno, že manželka má jít kus za svým mužem! rozčiluje se. No, to vím, říká druhý, ale Korán napsali dávno předtím, než vymysleli miny!



10 komentářů:

  1. Tedy Jiřinko... Přeji Ti krásný den a úsměvem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, proto jsem i vybrala snímek, který vypadá ( s troškou fantazie ) jako Dvojčata v N.Y. , doufám, že mí nepošlou v balíčku kdo ví co v rosolu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. ...ty prostě nezklameš :o)
    Jiřinko, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já jsem měla za mlada ráda vtipy o lordech, taky o policajtech a o židech. Nejlepší jsou právě od židovských autorů. Nemám ráda vtipy sprosté a blbé.
      Helenko, užij si víkend. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Růženko, delší dobu jsem váhala, zda to zveřejnit. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Parádně jsi mě pobavila!Marťa.

    OdpovědětVymazat