úterý 9. února 2021

Na kontrolu

 Přišlo úterý, 9.února a v kaledáři na mne ,,blikalo,, že jedu do Prahy na kontrolu, jak já říkám s Vetřelcem.

Sněhu u nás docela dost, jela jsem raději o chvíli dříve, co kdyby měl bus zdržení. Pěkně busem na Ládví, tady do metra a pak na I.P.Pavlova, odtud už jen  kousek tramvají. Na Karláku - kupodivu - bylo tentokrát lidí málo, asi nedorazilo hodně pacientů z venkova, právě pro ty záplavy sněhu. Tudíž jsem byla docela brzy hotová a oběhala jsem si vše, co bylo potřeba. Poté, co jsem vyšla z budovy, uviděla jsem v chodníku velkou díru, pobavilo mě to, asi nějaký ortoped ji tady nechal udělat, aby měl dost pacientů? Na asi dvě vteřiny vyšlo z mraků sluníčko a tak jsem se rozhodla, že domů hned nepojedu, že si zafotím po Praze...skákla jsem do tram 22 a dojela jsem na Malostranské náměstí, pofotila tu pár budov a vyšla jsem na Karlův most. Je tu prostředkem sníh a stopa a lidičky zde běžkují a ejhle, podle hlasu jsem usoudila, že je tu i oblíbený architekt p. Vávra a tak jsem si ho vyfotila, snad se nebude zlobit. Bude můj blog zdobit. Pak jsem se odevzdala tramvaji č.17 a odsvištěla jsem na Ládví a domů. Počasí se sice zkazilo a bylo pod mrakem, na mostě byl studený vítr, nicméně mě to neodradilo a fotila jsem holé zadečky andílků, kteří měli plné náruče sněhu a sami se podívejte, co a jak v Praze, momentálně bílém městě: zaujalo mě, že s tím sněhem vystoupí všelijaké linie, kterých si jindy nevšimneme a zvýrazní se barvy oblečení lidí.

Milé KOČKY: 























































Pro zvědavé: kontrola dopadla docela dobře, s Vetřelcem je to plichta, zatím ve fázi kdo z koho, boj pokračuje a nevzdávám to. Doktoři, podle toho, co vím, fandí víc mně.

Všichni,  kdo mi drží palce, máte můj dík.

30 komentářů:

  1. Jiřinko, fotky Prahy jsou nádherné, pokochala jsem se, ale víc mne zajímal výsledek Tvé kontroly. A naštěstí dopadl dobře, tak ať vetřelec už nevystrkuje růžky a je v klidu, nejlépe, ať zmizí.
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, děkuji ti, na kácení je času vždycky dost, bude jaro a zeleno, tak bude i nálada jiná. Ty fotky jsou tak tmavé, ale líbilo se mi tam.Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Pražské nakouknutí s bílou peřinkou je až nostalgické, tak málo turistů jsem na preferovaných místech hodně dlouho neviděla.
    A Jiřinko, Vetřelec ať co nejdříve zmizí v temnotách Vesmíru! Tvá pozitivní energie ho přelstí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, kéž by. Třeba se zalekl toho vaječného koňaku na Vánoce, říkal si, co to je za divnou chemku?
      Do května mám zas čas přemýšlet, jak ho obalamutit. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, koukám, že sis tu Prahu užila. No já teď taky prostřednictvím tvých fotek. A víš, že na tebe myslím a držíme ti od nás palce všichni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, na mostě foukalo a umrzaly mi ruce, ale jinak jsem si to hodně užila. Lidí málo a na mostě jeden objekt nový, ten kříž a kovová krajka.Jinak vyměňují mnohé sochy za kopie.
      V řece byla zvýšená hladina a zkalená voda.
      Moc vám děkuji za podporu. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Moc hezké fotky jsi "u nás" v Praze nafotila. Věřím, že ti všechno dobře dopadne a Vetřelec bude brzy pryč.
    Tvoje Adélka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko, mohly bychom si s V. a tebou někdy zase udělat procházku po městě. Jen se člověk musí pořádně obléknout.A tam, kde jsme si spolu posledně daly občerstvení, jsem si dala horkou čokoládu se šlehačkou, odměna za dobrou zprávu.
      Kdy přijedeš? Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Moc krásně jsi tu naši matičku Prahu nafotila. Už jsem tam docela dlouho nebyla, tak jsem opravdu se zaujetím Tvými fotkami procházela.
    Pevně věřím, že bude vše dobré, protože to jinak ani není možné.
    Klidný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, kdybych měla jiné botky, šla bych ještě napříč Starým městem, ale už jsem měla hlad a boty ne moc pohodlné, tak jsme si to nechala na jindy. Škoda, že sluníčko bylo za mraky, byly by to jiné fotky. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Krásná zimní Praha😊, už dlouho nebyla v bílém hávu. Taky mě čeká Karlák, když počasí trochu dovolí asi taky dám malou procházku starou Prahou👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti přeji krásné počasí. Praha mě nikdy nezklamala.Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásné fotografie ze zasněžené Prahy jsi pořídila. Děkuji za krásnou podívanou. Doufám, že budeš zase zcela v pořádku. Přeji Ti příjemné dny i když jsou hodně mrazivé. U nás dnes - 19°C. při východu slunce, pak už to stouplo na -12°C.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, u nás asi nejsou tak velké mrazy, ale přesně ti to nepovím.
      Rozhodně doma u kamen je líp.
      Včera jsem nakoupila morkové kosti a přední a dnes vařím dobrou hovězí polévku a mám i játra na knedlíčky, tak to budu u manžela za hvězdu.Koupila jsem mu půl kachny a tu si pekl včera, když jsem nebyla doma. Já umím šplhat!
      Dnes mi přivezou náhradní hrníček za ten poškozený, koukám, že mám období dobrých zpráv.
      Hezký den. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, také držím pěsti, aby Vetřelec zmizel v nenávratnu.
    Obdivuji krásné fotografie zimní Prahy, hezky jsem se s Tebou prošla.
    Měj pěkný den. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, díky. Fotky Prahy s pidisněhulákem mám poprvé.Jinak na tebe jsem tam včera myslela, přede mnou v tramvaji seděla starší paní, starší pán a asi jejich syn a povídali si o Faustově domě a pod., asi byli z venkova a jeli se podívat na matičku Prahu.Těším se, že zjara něco spácháme. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. No, už jsem se bála, že nám neřekneš, jak si dopadla! Gratuluju! Jen tak dál!
    Jinak moc děkuji za procházku po milovaných místech. I za fotku pana architekta - mám radost i z jeho občanské "neposlušnosti" - evidentně taky vyrazil "ničit" nějakou zeleň :o)
    Jiřinko, měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On p.architekt s jednou slečnou nebo paní běžkoval na Karlově mostě, kde tedy včera žádná rozmarýna nerostla.Bylo tam pár lidí na běžkách, ale spíše dorost. Pa Helenko, a přeji pevné zdraví, četla jsem tvůj covid článek. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Naše krásná matička se takhle zasněžená tak často nevidí. Děti se radují a já jen zírám, že by na trávě bobovat neměly. Už asi nerozumím ničemu. Jsem ráda, že výsledky jsou stále lepší, držím všechny palce, ať to pokračuje. Moc zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, díky, budu to potřebovat, není vyhráno. Ale i tak je to úspěch. Nikoli můj.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko,myslela jsem na tebe.Jsi velká bojovnice a optimistka,nemůže to dopadnout jinak než dobře.
    Praha je pod sněhem pořád krásná.Pořídila jsi moc krásné fotky.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, děkuji ti. Budeme se těšit, že bude líp. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Překrásná zimní Praha.Opět jsem se pokochala.Samozdřejmě držím palce,ať Vetřelec zmizí a už se neukáže.Měj pěkný den a opatruj se,Jiřinko.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, tobě taky děkuji. Snažíme se s doktory, co to dá. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko, věřím, že Vetřelce porazíš. Jsi úžasně optimistická a to je obrovské plus. 👍🍀💓
    Udělala sis krásnou procházku a báječně jsi ji zdokumentovala, včetně Davida Vávry s běžkama. Já ho potkala před lety na Bezdězu.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to je zajímavé, na tom samém místě jsem potkala už mnoho zajímavých lidí, např. býv.prezidenta Havla s prezidentkou Islandu a pod., ale kdy jsem byla nadšená, když jsem na Modravě v restauraci Zlatá stezka potkala úžasného kytaristu Lubomíra Brabce. To jsem si dala podepsat i pohlednici. Ten chlap se mi moc líbí.Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Jiřinko, dík za krásné fotky z Prahy. Ti andělíčci s bílou čepicí, ti tedy jsou ! Hodně zdraví přeje Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, škoda, že nebylo slunečno. Pa Jiřina z N.
      a díky za přání

      Vymazat
  15. Děkuji za nádherou procházku Prahou,velká gratulace k výsledkům zdravotním. Já zápasila s vetřelcem zrovna tak 2015- 2020,je to boj na dlouhou trať,ale my jsme holky Šikulky,my to dáme. Nyní kontroly stále co půl roku,což jsou nervy,ale my to dáme. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíme, nás na kolena nedostanou. Držím palce každému, kdo s tím bojuje. Není to legrace.Chceš-li, napiš mi na zakova48@seznam.cz a můžeme si ,,popovídat,, víc.
      Přeji ti pěkný den. Jiřina z N.

      Vymazat