čtvrtek 25. března 2021

Další se švagrovou

Kluci - tedy můj muž a jeho brácha, mají kořeny na Vysočině a tudíž nebylo náhodou, že jsme se také vydali tím směrem při jednom z našich společných výletů. V první řadě jsme se podívali na manželův rodný domek v jedné vesničce mezi Světlou n.S. a Ledčí, v obci je kamenolom a tak jsme zašli i tam. Nu a také další místa jsme navštívili, když jsme se touto krajinou potloukali. Zvu vás, 

mé milé KOČKY,

pojďte se mnou na tu vzpomínkovou cestu: třeba vám to v tento čas přijde vhod?

kolem hradeb v Čáslavi:





Kamenolom:



Orlík...ten nad Humpolcem:






Mé oblíbené místo: Želiv





Nakonec pivečko s výhledem:




17 komentářů:

  1. Jiřinko, krásná reportáž z výletu. Díky. Měj klidný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za krásné fotky. Pořád říkám, že je na Vysočině moc hezky. Na Orlíku u Humpolce jsme byli několikrát, byli jsme se podívat i v Želivu. Zámek v Ledči jsme navštívili loni a navíc tam pracuje i náš syn.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, opět krásná místa, která jsem nenavštívila. Hrad Orlík nad Humpolcem přidávám na seznam, tam bych se mohla snad letos podívat.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, dlouho jsem tento Orlík neznala, ale už jsem tam byla vícekrát a dokonce vnučky tam byly obě, postupně, se školou v přírodě.Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, krásná a známá místa! Na Orlíku jsme byli s malým Aaronem, moc se nám líbila úprava věže, kastelán byl udivený, že se pes nebojí na děrovaných schodech :o) A Želiv, tam jsme zažili úžasnou prohlídku. Santini se skutečně vyznamenal. A kde ne, že...
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to je fakt, že u nás je snad všude krásně. Stačí pěkné počasí a vyrazit si do přírody.Už aby to šlo. Jiřina z N.
      Najdu ještě starší fotky z cesty na Orlík u H.

      Vymazat
  5. Manžel má taky kořeny na Vysočině, jsme tam každoročně na jaře, loni jsme to stihli taktak, snad nám to v létě vyjde. Na Orlíku se nám líbilo moc 🙂.

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko,zase moc pěkná místa,která neznám.Vidíš,Vysočina je námi nějak opomíjená,jezdili jsme hodně,ale i tady se musím podívat a prozkoumat tento pěkný kout naší země.Měj hezký,klidný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, tak to máš na hodně dlouho zábavu, tam toho je! Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, další parádní výlet. 👍👍 Orlík u Humpolce neznám a také jsem ještě nikdy nebyla v Želivi. Měla bych to napravit.
    Měj hezký den. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já se vždy stavuji ještě v Červené Řečici.To se mi moc líbí, mám asi 10 míst po republice, kde jsou zdevastované zámky a hrady a já tvrdím manželovi, že je koupím a opravím.hihi Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, to je výletů...Já to vůbec nestíhám. V Želivi jsem nikdy nebyla. Máme tolik krásných tipů na výlety. Děkuju, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tamní klášter a kostel, také okolí, třeba procházka k přehradní nádrži Vřesník nebo na Trnávku? - stojí na nakouknutí...Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Opět krásný výlet. Nas pár dní se tu neukážu a ty zatím objedeš půl republiky. :-D

    OdpovědětVymazat