pátek 19. března 2021

Moderní Praha

 Skleněné budovy ve staré, pražské zástavbě mě, po pravdě, neberou, ale občas si i takové cvaknu. Tak, co vy na ně?,

milé KOČKY?

Já, když už je o tomhle řeč, vítám, že se v tom zrcadlí jiné budovy a fotka pak vypadá docela zajímavě, ne?



nebo třeba:



A když už je dnes 19.3., vše nejlepší všem Josefům, Pepíkům, Jožkům....


28 komentářů:

  1. Jiřinko, moc hezky jsi nafotila. Měj klidný pátek.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky cvakám.Jen tak pro zajímavost.
    Mám doma dva Pepíky a tak děkuji za ně.Bude i malá oslava,chlebíčky a upeču manželovi nějakou dobrotu.On se staví i syn,v práci je testují.
    Jiřinko,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, tak to hezky oslavte a dejte si i za mne. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Moderní skleněné stavby se mi líbí, občas si člověk musí chvilku zvykat, ale nakonec si zvykne. Ve Vídni taky stojí ve staré zástavbě proti Svatoštěpánskému dómu taková prosklená moderní budova ve které se dóm krásně odráží.Takže dokáží dát městu ještě další rozměr....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, ahoj. Máš pravdu, je to o zvyk a ty odrazy ve skle bývají zajímavé. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. My jsme zrovna včera byli kousek od Tančícího domu!
    Zdravím z K.
    Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko, mně se líbí ta fotka Tančícího domu, co nafotila Květa z lodi, jak jsme pluli okolo.Pa Jiřina z N.
      pozdravuj doma.

      Vymazat
  5. Jiřinko, zajímavé stavby. Mít ale kancelář v těch průhledných budovách bych fakt nechtěla. Představa, že mám stůl kousek od okna a každý dovnitř vidí je pro mne strašná. :o)
    Měj hezký víkend. D.
    PS: Výzvy se nezúčastníš? Ty, taková fotografka. Zkusíš se přidat, byla bych ráda. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Dášenko, zatím to zvažuji, já jsem včera vyklidila kuchyni a dnes jsem vytapetovala jednu stěnu a vše se musí umýt a několikrát přemístit sem a tam a najednou jsem unavená a budu pokračovat zítra...musím ještě udělat stěnu protilehlou, a to znamená zase plno prací pomocných, sundat vypínače a pod. - chci to mít na Velikonoce čisté, ( doma je muž mírně v šoku, odkládala jsem to kvůli němu dost dlouho ) a je tu málo místa, tak se takové práce musí dělat na etapy.Ale občas mi i pomůže, když třeba nemohu něco odšroubovat a pod., tak nevím, jestli půjdu s fotoaparátem ven? dnes se tu střídá sluníčko se sněhovými přeháňkami...
      Nejméně ještě zítra a možná i v neděli odpoledne bude veselo...navíc máme oba bolavá záda, tak je to opepřeno tím.
      Dáši i tak tě moc a moc pozdravuji Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ono všechno má něco svoje. Asi záleží na tom, kde taková lesknoucí se skleněná budova stojí.
    Fotky máš povedené !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to aby tu nebyly jen staré, historické budovy, i tohle je Praha. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Líbí se mi jak se historické budovy zrcadlí v nové zástavbě.
    Dnes jsem popřála do nebe tatínkovi a kamarádovi poslala SMS.
    Přeji hezké odpoledne. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, hlavně by se na ty Pepouše nemělo zapomenout. Je to nejčastější jméno, spolu s Václavem a nevím, jestli to ještě platí. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Vydařené fotografie, mě se náhodou líbí nové stavby ve staré zástavbě. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ale podle toho jak je to udělané, na Karláku je jedna stavba a ta je pěkně ošklivá.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,pěkné fotky.Hezké odpoledne.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím, že "moderních staveb" je v Praze žalostně málo. Prostor talentovaným architektům se moc nedává. Když si vzpomenu na Londýn a na dokonalou souhru starého s novým, ta zrcadlení...
    Děkuji za fotky a přeji hezký den, Jiřinko! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, když se moderní stavba povede a je to vhodně zakomponované, beru. Já například bych zrušila všechny staré nemocnice ve vnitřní Praze, a postavila na okraji 3-4 velké moderní nemocnice, hned by na Karláku byl klid a nehoukaly tam neustále sanitky, nechala bych jen Vojenskou a případně Motolskou, hihi.Z těch budov by se mohlo udělat něco pro turisty a nebo byty.
      Když třeba někdo od Příbrami musí denně na ozařování autem do vnitřní Prahy, je to opruz.
      Helenko, krásný podvečer. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, jsem také staromilec a dávám přednost starým budovám.
    Někdy se povede mezi ty staré vložit moderní stavbu a vypadá to dobře. Jindy je to jako pěst na oko.
    Měj hezký den. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ta příšera na Karláku se mi vyloženě nelíbí, ten rohák do Resslovy, tam měli dovolit něco zajímavějšího, je to asi nějaká německá banka? Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Praha se moderní architektuře dost brání, kromě Miluničova a Gehryho Tančícího domu a Anděla od Nouvela se alespoň něco málo z návrhu Zahy Hadid snad realizuje u Masarykova nádraží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miloši, kdyby se realizovala ta chobotnice, mohlo to být zajímavé.Kdo to má?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Moc hezké fotografie. Vypadá to fakt zajímavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeste poděkování za přání Pepíkům.Mám také dva jako Jituška. Ještě byli Josefove muj otec, tchán, můj bratr a moje babička byla Josefína.

      Vymazat