sobota 20. března 2021

Rodinný výlet

 Jeden čas jsme se švagrovou Marcelkou a jejím  mužem, mým švagrem ( brácha manžela ) měli zajímavý zvyk: jezdili jsme na výlety buď jejich nebo naším autem a snažila jsem se, aby to byly trasy podobně dlouhé,  nemuseli jsme si navzájem nic platit za benzín, a vybírala jsem to na všechny strany ... oni bydlí asi 6 km od nás.

Milé KOČKY,

jeden z těch výletů, co se nám moc povedl, byl následující: 

Vrchotovy Janovice, procházka zámeckým parkem, skanzen Vysoký Chlumec, poté mé oblíbené Milevsko, přesun do Bechyně nad Lužnici a návštěva kláštera, přejezd ke hradu Dobronice, kam jsme šly jen s Marcelkou, chlapi zůstali u Lužnice, zakončili jsme výlet návštěvou v Klokotech u Tábora.

Vrchotovy Janovice ( Sidonie Nádherná )



Skanzen Vysoký Chlumec:








Milevsko:





Bechyně:





Dobronice: (
aneb dobře investovaných 50,- Kč )







Klokoty: (
na dohled od Tábora )










příště vám ukážu s nimi jiný výlet, taky vydařený. Vlastně, který ne?

23 komentářů:

  1. Krásný výlet a moc hezkou tradici jste měli. Už bych se s takovou chutí vydrápala na nějakou zříceninu, prošla a užila klid nějakého kláštera...
    Jiřinko, měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný výlet a krásná místa jste navštívili. Uz bych také jako Helenka nekam vyrazila, ale zatím...můžeme vzpomínat a snít. Hezkou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, na těch místech jsem byla vícekrát a klidně bych jela zas. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Takový výlet tedy stál za to. Naplánovala jsi to dobře.
    Klidnou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, dokud mě nohy unesou, zkusím to zas. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,krásně jste cestovali a navštívili zajímavá místa.Vždy koukám na mapy,ale je to od nás všechno dost přes 100 km.Ale,kdo ví.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Což o to, ale můj manžel nerad jezdí poslední dobou přes Prahu, leda tak hodně brzy ráno.Nebo to objíždíme a to se nelíbí mně. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,moc hezký výlet,krásná místa.Taky bych už chtěla výletovat,jenže si budeme muset ještě počkat.No co se dá dělat.Měj krásnou sobotu.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, nikdo z nás neví, kdy tohle skončí, je to novodobý mor. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, díky za virtuální výlet, jak já se těším...
    Hezkou sobotu přeji. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, musíme si dělat chutě, abychom nezakrněli. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásná místa! Skanzeny mám moc ráda, minulý rok jsme navštívili ten u Velehradu, kdyby nebylo takové vedro, užila bych si ho ještě víc :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, můj muž má nejraději ZOO a skanzeny. Tak mu občas nějakou ZOO do programu vpašuju a skanzeny taky bývají po cestě.Nebo nějaké muzeíčko aut či motorek.
      Ty, s těmi tvými chlapy to jistě znáš. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, krásné fotky z půvabných míst.👍👍👍 Neznám Dobronice, v dalších případech už jsem tu čest měla. Ale nikdy ne takhle vcelku.
    Už se těším, až budeme moci zase někam vyrazit. Chybí mi to. Mohla bych jet do centra, mám to jen jednou tramvají, ale nějak mě to neláká. Asi jsem nějaká divná.
    Měj hezké dny. 🍀💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to přijde, jak bude počasí krásně jarní, vytáhne tě to na vzduch a je jedno, zda do vnitřní Prahy, nebo na zahradu.Dnes v Toulavce říkali, že Španělská synagoga je už opravená a ,,otevřená,, tak se těším, tam chci vzít vnučku.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. No vidíš, když jste navštívili Milevsko tak určitě tě nenapadlo, jaká vzácná relikvie se tam za pár let najde! Klokoty jsou krásný areál.... co mne překvapilo je to, že patřily benediktinům z rakouského Melku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, to netušilo více lidí, ale zpráva mě tehdy dost nadchla. V Melku jsem byla a moc se nám tam líbilo, bylo to o Adventu a prošli jsme celý klášter.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Krásný výlet, takový by se mi také líbil.

    OdpovědětVymazat
  11. Jiřinko, pěkné výletování s Tebou. Nebyla jsem ani na jednom místě z tohoto příspěvku. Měj se hezky. Zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, tak to jsem ti ráda udělala průvodkyni. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Kousek vší trasy jsme zkopírovali, když jsme tábořili v Táboře. :-D Pěkný kout naší země. Ach, kéž bychom zase mohli svobodně někam vyrazit.

    OdpovědětVymazat