pondělí 22. března 2021

Náhlé, až drzé

 Milé KOČKY,

při cestování se mi několikrát povedlo někoho cizího vyfotit, ať už schválně, nebo náhodou, doma jsem pak, zpětně, zjistila, že se mi ta fotka líbí. Možná bych chtěla některé z nich tady zveřejnit, abyste se také podívaly, zda na nich je něco ke koukání:

černoška na pláži na jihu Francie:


dívka z našeho zájezdu v Gaskoňsku:


okolo jdoucí mladík ve Veroně:


Jde z Arény:



Cyklopolicie:


 Noviny:


Jeptiška v Krakově:


turista v Gentu:




Náhodné setkání: Paříž





Tady fotili s touto dvojicí nějaké šaty a já jsem dvojici vmáčkla své cestovní medvídky, k jejich překvapení jsem udělala tři fotky, poděkovala a medvídky odebrala a odkráčela jsem dál, štáb jen zíral a dvojice nechápala...stalo se na Montmartru, kousek od Sacré-Cœur. zn. Oprsklá Češka.




35 komentářů:

  1. Jiřinko,ty jsi úžasná s medvídkama.A tvé fotografie se mi moc líbí.Jsou to takové momentky přímo na výstavu.Ty máš prostě fotografické oko.Já fotím cizí lidi nerada a přitom takové fotografie z rušných ulic mám na výstavách ráda.
    Pro mě nádhera.
    Měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, obvykle mi moje sestra říká, že mám fotky bez živáčků, ale tyhle a pár dalších jsou výjimky.To se musím rychle rozhodnout, zda být drzá a pohotová nebo ,,slušná,,.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, snažím se cizí lidi nefotit, i když třeba z Chorvatska nebo z Kréty mám většinou sněm babiček v černém u kostela (vypadají skvěle a patří tam).
    Tvé focení s medvídky - super, jsi žena činu!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tyhle cestovní medvídky beru obvykle sebou na zahr.zájezdy, ty jsem koupila v Ikea, aby jezdili se mnou místo vnuček. V Pikardii jsme pak měli spolek lidí, co měli taky sebou plyšáky: oba řidiči, průvodce, jeden pán a já. A u různých pomníků jsme se vystřídali na fotku plyšáka...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Zajímavé a moc hezké fotografie. Já osobně lidi vůbec nefotím nebo se snažím, aby jich na fotce bylo co nejmíň, pokud to není rodina. Asi bych taky koukala kdyby mi nekdo vrazil do ruky medvídka , vyfotil mě a pak ho zase sebral... 🐻🐼 Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo a to neumím francouzsky ani meknout, tak to byla sázka do loterie...Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, suprové fotky. Ty tři poslední nemají chybu. Nedivím se, že byli všichni překvapeni.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi žena činu a hlavně okamžiku. Bezvadnéééééééééé fotky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tu černošku na pláži jsem vyfotila pro manžela a některé známé, to jsem se trochu styděla, ale ona se mne nevšímala...Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Akce s medvídky se mi líbí. Jsou roztomilí, asi bych ti je nevrátil :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petře, v Gentu jsem je nesla oba v levé ruce a foťák v pravé a najednou ke mně přistoupil chlap, asi německý tusista, vzal mi medvídky a posunky mi ukazovat, abych ho s nimi vyfotila a pak mi je vrátil. Najdu a přidám sem. hihi Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Fotka s medvídky a příběh k tomu - strašně se směju. Ten údiv, a to překvapení! Jiřinko nejen krásné fotky, ale i úžasné příběhy. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, mně se pořád něco děje a někdy tomu jdu naproti. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Vendy, někdy jsme někam přijeli a náhodně natrefili na zajímavou akci, ale to asi znáš, KOČKO. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,tou historkou s medvídky jsi mně pobavila.Dovedu si představit,jak byli překvapení,co,že se to vlastně děje.Fotky jsou hezké,také se snažím kolemjdoucí nefotit,jenže někdy se to tak prostě stane.Hezký den ti přeju Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, moji jednu fotku známí hodně obdivují a je to ve starém, zpustlém Českém Krumlově, kde se odlupovala na všech domech omítka, v jedné ulici jde dědeček s holí a náhle se kouká na hodinky a já to, čistě náhodou a omylem, vyfotila. Ještě se starým fotoaparátem EXA 1a na kinofilm v roce asi 1978???
      Pozdravuji na Moravu. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, si žena činu :o)
    Měj hezké dny. J.

    OdpovědětVymazat
  11. Medvědi nevědí, že turisti nemaj zbraně...😊
    Občas se vydaří foto i s příběhem👍

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jsi správnej řízek a rozhodně se ve světě netratíš!
    Medvídci jsou boží! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, my si spolu nemáme co vyčítat, hihi. Moje oblíbená blogerka z Jbc...
      pa Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko, moc hezké fotky. I já ráda fotím lidi. Měj klidné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já právě spíš lidi moc nefotím, ale, občas udělám výjimku. Mějte se moc hezky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Jsi skvělá, já bych se asi neodvážila, ale zase na druhou stranu, proč to nezkusit ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  15. Jiřinko, já se snažím lidi nefotit, občas mám proto focené památky tak, že je vidět jen jejich horní část. 😀 Občas udělám výjimku.
    Měj hezký den. 🍀💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, občas jsem měla velkou chuť fotit především staré lidi, takové ty venkovské vrásčité typy, ale to bych se musela dovolit a v cizině nemáš na zdržovačky čas, protože se obvykle jde s průvodcem, ale třeba na tržišti nebo v rybárně nebo v přístavu, to fotím, vidíš, to bych jednou mohla taky udělat příspěvek z takových úlovků foťákem?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  16. Jiřinko, pěkné momentky z cest. Líbí se mi úplně všecky. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky. Já jsem měla období, že jsem fotila všelijaké bicykly, nebo bydlíky, hlavně v cizině, kde se daly vidět různé vehikly.Dobrý večer. Jiřina z N.

      Vymazat
  17. Jiřiáno, za tyhle fotky tleskám !!
    Podařilo se ti zachytit pulz města, život a něco, co jsme za pár měsíců této krize úplně zapomněli. A je tam volnost, ach.
    Nejsou to statické fotky, je tam přidaná hodnota, neskutečně ti děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, děkuji ti, takové fotky jsou obvykle dílem okamžiku, ani nevím, proč jsem to cvakla. Jiřina z N.

      Vymazat
  18. Příhoda s profi focením tvých medvídků se mi moc líbí. také vozíme malé plyšáky na výlety. :)

    OdpovědětVymazat