úterý 23. března 2021

To se neokouká

 Milé KOČKY, 

vítám vás u mne na blogu - zjistila jsem z vašich milých komentářů, že fotky z pražských uliček se líbí a že přijdou občas vhod. Využiji tedy této obliby a nabídnu vám všem, kdož nemáte možnost teď do Prahy zajet, podívat se ve fotkách na více či méně známá místa: 

Nabídka je široká, račte dál:









Moc se omlouvám, předpřipravila jsem příspěvky na týden dopředu ze starších fotek, po dobu tapetování v kuchyni nemám na nic jiného čas. 

19 komentářů:

  1. Jiřinko,máš pravdu,to se nikdy neokouká.Tam je pořád co fotit.Já jsem za to ráda,protože s Prahou mám trochu problém,ale pořád si stojím za tím,že jak to půjde pojedu tam se sestrou.
    My také upravujeme byt,čeká nás malování a tak si povoluji počítač jenom na chvíli ráno.Dnes prší,tak mě to ven neláká a bude se makat.
    Moc krásné fotografie.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to se ti bude líbit, uděláte si se sestrou výpravu.Ono je dost důležité, s kým se kam vydáš. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Vždycky se ráda na Tvoje fotky podívám.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě dodat sluníčko, jako je na fotografiích, k těm výletům a bylo by to perfektní👍
    Přeji úspěšně tapetování😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím, co jsem lepila na stěnu tapetu, tady, na blogu se objevily dřívější výlety a snad někomu zpříjemnily den.Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, krásné fotky, hlavně ty se střechami. To se ti povedlo.
    Ať se tapetování daří a práce jde hezky od ruky. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, já mám např. v bytě ráda tvary kulaté, ale tyhle střechy se mi líbily, i když jsou takové špičaté, ale mají kouzlo.Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Pravda pravdoucí, Jiřinko, to se neokouká. Minulý týden jsem musela jít z práce pěšky, abych se naladila na lepší notu. Ať jde práce pěkně od ruky. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem, že máš pěknou trasu do práce. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Krásné fotografie Jiřinko. Mně by stačilo kladně jet někam do sousedního města, ale manžel se bojí nákazy z vlaku nebo busu a tak sedíme doma...Syn Petr si sice koupil nové auto a slíbil že nás někam vyveze, ale ještě mu nedorazily papíry, aby si mohl vyzvednout SPZetky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, tak to se hezky projedete novým autíčkema, bude už jarní vzduch. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, krásné fotky. 👍👍👍 Moc se mi líbí pohled na hradní věže přes střechy.
    Tak ať se doma dílo daří a nezapomeň také odpočívat.
    Hezký den. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, zvolnila jsem tempo, protože jsem si řekla, že to stajně za mne nikdo neudělá.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Souhlasím, tohle se neokouká!
    Jiřinko, ať jde tapetování bez karambolů a pěkně od ruky!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, práce s tapetováním sice skončila, ale to okolo nebere konce.
      Jsem unavená...Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,to je nádhera!Tohle se fakt neokouká.Vždycky mně ty tvoje fotky navnadí.Ať se ti doma práce daří.Hezký den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  10. Jiřinko, také si připravím vždy několik článků najednou a postupně naklikám čas vydání. A nyní budu zase jezdit na zahradu a času bude méně, ale chtěla bych dokončit výlety ze starého blogu a pak už být aktuální a tedy né tak častá.

    OdpovědětVymazat