neděle 21. března 2021

S příbuznými

 Jak jsem už avizovala, některé výlety jsme dělali s příbuznými ze sousedního města a jedním z nich byl nakonec docela dlouhý - celodenní a i když se vydařil, bylo toho až moc. Posuďte samy, 

milé KOČKY,

bez auta si to neumím ani představit:

začali jsme po ránu na Svaté Hoře u Příbrami, ale bazilika byla již otevřená, takže jsme měli štěstí, pokračovali jsme do Březnice a poté do Blatné. Odtud jsme jeli do Sedlice, pak podívat se na tři tvrze Kestřany a následně jsme se stavili na Zvíkově, abychom na Orlíku, nad stejnojmenou přehradou, zakončili výpravu kávičkou ve zdejší kavárničce....a vydali se domů. Bylo na čase, měli jsme to k nám pořádný kus.

Svatá Hora u Příbrami:







zámek Březnice:








 zámek v Blatné:






Tvrze Kestřany na Písecku:







 hrad Zvíkov:






a na konec dne Orlík:


Chlapi si popovídali o svých věcech a my se švagrovou jsme si výlet užily po svém. Takových autovýletů jsme podnikli vícero. Není vyloučeno, že sem některý ještě časem přidám. 


25 komentářů:

  1. Jiřinko, krásně vzpomínáš na výlety a já se kochám u fotek. Měj klidnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítám tě tady, Martino, momentálně nemám moc času opečovávat blog, pracuji na zvelebení kuchyně. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Další parádní výlet, Jiřinko!
    Březnice, Blatná a další, to byly naplánované zastávky na podzimní rodinné cestě na jih, která se bohužel nekonala...
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to bývaly naše časté trasy, dolů na Strakonicko a na Šumavu. Zatím pa
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,nádherná místa.Znamenám si.
    Nemohu se dočkat až budeme výletovat se sestrou a švagrem zase tam u nich.Snad by to mohlo být aspoň na podzim.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, já se loni na Kolínsko a jiná místa poctivě chystala a covid mi to zhatil. Uvidíme letos. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krásný výlet, krásně zdokumentovaný !
    Klidnou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, kvůli sobě sem některé výlety dám znova, když mi byly fotky smazány.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Pokud se letos dostanu vůbec někdy na chatu, tak je Příbram opět v návštěvním listu, ale tentokrát s návštěvou města a muzea Františka Drtikola. Na autobusové spojení do Březnice jsem taky koukala, sice je to s hodně přestupama (Příbram jedu jedním autobusem od chaty až k bazilice) ale asi by se to dalo. A další výlet si chci udělat na zbraslavský zámek, jezdíme stále kolem a tak se tam chci zajet podívat a prohlédnout si to tam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zbraslav jsme naposledy s mužem navštívili taky vlakem, bylo to zjara a krásný slunečný den. Ať ti to, Vendy, vyjde. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, krásná a mně známá místa. Na Svatou Horu u Příbrami se teprve chystám, ale ostatní jsem už také navštívila. Moc se mi líbily tvrze v Kestřanech, byly jsme tam v době začínajících rekonstrukcí. Dotaz. Toto všechno jste stihli v jeden den, nebo to máte rozložené na více dní. Děkuji za připomenutí, fotky jsou parádní.
    Přeji krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, jeli jsme brzy ráno a vrátili jsme se pozdě večer, ale když máš dobré auto a dva řidiče, tak jsme se měly s Marcelkou jako carevny.
      Kestřany se mi líbí moc a byla jsem tam už 3x. Objevila jsem je náhodou, kdysi, když jsme jeli z Jarníku do Štěkně, kde dožila moje babička z tátovy strany.
      Už abychom mohli ven...Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krása! Ta modrá obloha mi tak chybí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufejme, že se brzy dočkáme a budeme moci volně se venku pohybovat.Taky mi to chybí, Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,krásná místa.Navštívila jsem z nich pouze Orlík.Moc krásně jsi to nafotila,zase jsem se pokochala.Jestli se bude dát vůbec ještě někdy výletovat,tak už mám na seznamu tolik míst,kam bych chtěla,že jsem sama zvědavá,co z toho stihnu.Hezký večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale, to víš, že si zacestuješ, a budeme z toho mít velkou radost po té pauze. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, stihli jste toho za jeden den opravdu hodně. 👍👍👍 Pořídila jsi parádní fotky.
    Já ještě na Svaté Hoře nebyla, neznám ani Kestřany. Ostatní hrady a zámky už jsem měla tu čest navštívit.
    Už se těším, že někdy zase budeme moci vyrazit.
    Měj hezký den. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, rozhodla jsem se, že než bych doplňovala staré příspěvky znovu fotkami, raději zestručním a dám znova na blog alespoň pár z nich. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko zase nádherný výběr fotografií. Některá místa jsme navštívili kdysi a to ani nemám fotky, protože jsem ještě nefotila, ale například zámek Blatná bych navštívit chtěla. Tak jsem nebyla, ale z upoutávek a fotografií, které jsem už viděla bych na něj byla opravdu dost zvědavá. Je mnoho míst, která bych chtěla vidět, ale kdo ví, kolik toho ještě budeme schopní projet a vidět. Krásný večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, my jsme často cestovali ještě i s mojí mamkou, ta hodila zástěru do kouta a už sedala do auta.Moc si s mým mužem rozuměla, my jsme třeba s mojí sestrou šly pěšky od Čeňkovy pily k Antýglu a oni na Antýgl vyjeli autem a počkali na nás.Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, zase krásný výlet. Obdivuji, co všechno jste za den stihli.
    Měj pěkný večer. R.

    OdpovědětVymazat
  12. To cestování by už vydalo na cestopis😉
    Pěkný výlet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevím, ale stálo mě to docela hodně peněz a času. Ale u nás se nepije a nekouří a tak by to byla nuda? A těch kilometrů na kole, co bylo!Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Krásné. Až budu plánovat další dovolenou, budu to tu znova prozkoumávat. :)

    OdpovědětVymazat