středa 31. března 2021

Plavba Prahou

Vzpomínkový : 

druhá babička mých vnuček - Květuška - nás jednou pozvala na plavbu v Praze, po Vltavě.( no, po Botiči nebo Rokytce by to asi nešlo ). I sešly jsme se, dvě babičky a dvě vnučky a vydaly jsme se z nábřeží,  přibližně od kláštera sv.Anežky Na Františku na plavbu kousek za Vyšehrad a zpátky, byl v tom obídek a nemělo to chybu, protože plavba skýtala zase jiné, jinak zajímavé pohledy na město. Cože, 

milé KOČKY, 

že byste také rády na parníček? Ale s radostí vás tam vezmu, pro vás všechno!













20 komentářů:

  1. Taky bych se nechala pozvat, možná o to víc, kdyby to bylo id Květušky, tak se totiž jmenovala moje babička 😊.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, to by sis opravdu s babičkou jinak užila. Ale i se syny a s mužem by to stálo jednou za hřích. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, hned bych někam plula...
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, bylo to zajímavé zpestření týdne. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Také bych se nechala pozvat. Květuška byla moje sestra. Určitě je zajímavé vidět Prahu z paluby parníku.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, kdybychom pluly my tři, Růženka, Květuška, Jiřina, byla by to květinová plavba. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Tak po Vltavě jsem se ještě nikdy neplavila, ale po Volze ano :-).
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je jiná liga!!! to Vltava a Labe jsou potůčky...ale zase jsme měly pěkný pohled na Tančící dům.Hani, užij si volné dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Tak na to si vzpomínám, jako by to bylo loni, jen ten cop už takhle dlouhý nemám :)
    Měj se hezky, snad se brzy uvidíme.
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loni v březnu šly vlasy dost na krátko! to si pamatuji, že to bylo krátce před zavřením škol. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. No,tak to bych si nechala líbit!Nikdy jsem se ještě neplavila po Vltavě ani jinde.Měj se pěkně!Marťa.

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, lákáš mě lákáš. Také bych se svezla a s obědem. Super. Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, děkuji, a přeji ti také pěkné výlety, až tohle pomine. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, krásné fotky z prima zážitku. 👍👍 Vyhlídkové plavby jsou prima, zajímavý zážitek nabízí společnost Pražské Benátky, která s malými loďkami udělá malá okruh a zajíždí do Čertovky. Je to spojené s malým občerstvením a zajímavým výkladem. Lodě odplouvají z přístavu pod Křižovnickým náměstím. My se plavívali do ZOO, nebo až na Slapy. Moje dcera tohle odmítala, trpí mořskou nemocí, je jí zle i na přívozu.
    Měj hezký den.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, můj manžel si jednou taky dopřál plavbu na Slapy a zpátky, když jsem byla s Janou někde na západě na zájezdu. A prý se na lodi dost nudil! to měl za to, že plul beze mne, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Krásná plavba Jiřinko. To by se mi také moc líbilo. Já toužím plout z Děčína do Hřenska. Už dva roky jsme se na plavbu chystali, ale bylo málo vody a Labe splavné nebylo. tak uvidíme, jaké to bude letos.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, kdysi dávno jsem parníčkem plula do Hřenska z Dc, ale to bylo ještě, když jsem bydlela v Bnš a vody bylo asi dost, na Labi bylo lodí a vozilo se uhlí až do Chvaletic!
      Snad vám to i tak jednou vyjde, ono koukat na ty skály zespoda není taky špatné. Já bych ti pak mohla z Růžové Vyhlídky zamávat, tam chodím ráda. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,krásná plavba.Já na ni mám vzpomínky,že jsem ji prospala.Vypravila jsem se do Prahy se sestrou a obě jsme měly vnoučata.Bylo příšerné horko a já na lodi usnula.Ještě,že mi na vnoučata dohlédla sestra.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, tak to je správná historka, jak do Bakalářů, hihi.To ti měli vrátit vstupné! Jiřina z N.

      Vymazat