pondělí 15. března 2021

Pondělí

Na dnešek, 15.3.2021, mám v rukávu několik věcí, které si v dnešním článečku chci připomenout nebo uchovat.

Předně by dnes moje mamka měla narozeniny a slavili bychom jejích 93. Bohužel se jich nedožila, ale v mysli mé a sestry a bráchy, kteří jsme tu ještě zbyli, žije stále dál.

Také jsem na dnešek na 16 tou hodinu objednána do Vinohradské nemocnice na očkování proti covidu. Pevně doufám, že mi to bude k užitku a nebudou žádné komplikace. Jsem vybavena informací, kde přesně to je a tak nevidím důvod k obavám.

Milé KOČKY, 

pokud to jen trochu půjde, zkusím vzít sebou fotoaparát a něco cvaknout cestou. Připravuji toto v předstihu a tudíž netuším, jaké bude v pondělí počasí, natož politická situace, hihi. A zítra, v úterý, jsem pozvána znova do Prahy na onko na kontrolu, tak se nudit nebudu.



26 komentářů:

  1. Jiřinko, držím palce ať je vše v pořádku, jak očkování, tak zítřejší kontrola.
    Macešky jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, za přání díky. Mamka měla ráda pomněnky a fialovou barvu.Jiřina z N.

      Vymazat
  2. No asi takhle. Nakazit se můžeš i přes očkování, nakazit jiné také, jen nebudeš mít při možné nákaze těžký průběh. A nosit roušky, dodržovat rozestupy budeš muset taky dál. Moc pozitiv na tom tedy nevidím....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, roušky a rozestupy mi nedělají potíže a vyhýbat se lidem asi ještě budu muset.Ale dcera chtěla, abych se očkovat dala, tak jsem ji poslechla, je na to študovaná a tak poslouchám.
      Uvidíme.Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, ty máš ty dny nabité... Držím pěsti, ať obě návštěvy u lékařů dobře dopadnou.
    Měj krásné pondělí. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, zatím je to ,,dobrý,, jak říkal ten pán, co skočil z mrakodrapu.
      Moc zdravím na jih. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko přeji Ti, aby očkování proběhlo dobře a bezpříznakově a vyšetření co nejlépe. Krásný den a hodně štěstí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já musím být v pořádku, neb mám ještě hodně plánů. A za vše dík. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Babička by měla taky minulý rok 93, ale téměř se jich dožila. Přeji ti, ať na kontrole vše dobře dopadne :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, děkuji a také tobě přeji, abys byla zdravá maminka. Však sis to okusila letos? Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Držím palce. Mám to za sebou a dobrý, jen UVN. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za držení palců, pomáhá to. Je to již třetí boj a uvidíme, kdo z koho. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, i já se připojuji s přáním, aby očkování proběhlo v pohodě a zítřejší vyšetření pozitivní zprávy. 🍀🍀🍀
    Měj hezké dny a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, člověk tam jde vždy s trochou obav a nikdy nevíš, jak to bude dál.A to dlouhé vyčkávání, než tě vezmou dovnitř, taky nic moc.Pak ti z PC přečtou verdikt a zase můžeš jít domů, dnes to bylo bez hrozby.Respektive, že stav je stejný, jako minule.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,ať ti vše dopadne dobře.Držím palce.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, děkuji ti. Uvidíme, jestli jaro a radost z jeho barviček na Vetřelce nezaútočí! Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Můj otec už má za sebou obě očkování (také ve Vinohradské nemocnici) a dopadlo to skvěle.
    Moc držím palce na úterní vyšetřeni. Měj se ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to je fajn. Měj se hezky i když počasí zlobí.Ale k předjaří to patří. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, měla si skutečně speciální pondělí. Milé vzpomínky a doufám i klid a zdraví do budoucnosti.
    Měj příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Večer jsme, Helenko, s dcerou a mladší vnučkou prodebatovaly, zeť pracoval v pracovně a starší vnučka si četla v dětském pokoji a byl to po dlouhé době fajn večer.
      ( vnučka má blog Adélin bláznivý svět, tak jsme probraly i to )Jiřina z N.
      Krásné dny, Helenko.

      Vymazat
  11. Jiřinko,držím palečky ať vše dopadne dobře. Manžel má první očkování za sebou a žádné reakce. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se tak hezky čte. Ať se vám oběma dobře daří! Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Tak ať je všechno jen a jen dobré !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  13. Jiřinko, tak já už vím, jak to dopadlo, že jsi všechno zvládla na jedničku. Já jsem zase nedávno vzpomněla na maminčin svátek a tátovy narozeniny. Táta by měl 91. Bože. jak ten ča strašně rychle letí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, to nemohu tvrdit, že na jedničku, ale snad to není na propadnutí.
      Horší je, že nám stárnou vnoučata!
      Táta by měl letos v létě 95. ( manžel bude mít v létě 80 ), letí to šíleně rychle.
      Jiřina z N.

      Vymazat