sobota 27. března 2021

Že by už jarní?

 Když jsem se včera pokusila udělat pár fotek pro výzvu Dášenky, natrefila jsem na několik jarních znaků, a možná to myslí s tím JAREM vážně, ten někdo, kdo to každoročně spustí a řídí!

Milé KOČKY,

nejspíš ví, co dělá, protože bylo teplo a musela jsem si sundat čepici, šálu a rozepnout kabát. Tak tady je máme, ty posly jara:










Omlouvám se za druhý článek v jeden den, ale včera byly tři a taky dobrý...

16 komentářů:

  1. Jiřinko, také si myslím, že jaro už je opravdu tady. Moc pěkné fotografie.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Růženko, ty první jarní kytičky jsou tak milé, jinde jim ještě chumelí a my si tady už užíváme. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to už jsou opravdu jarní fotografie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, pomalu to leze z trávy a je to povzbudivé. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, krásné jarní fotky jsi pořídila. 👍👍 Včera bylo krásně, ideální den pro vycházku.
    Já pracovala na zahradě a dnes mám pocit, že se mi zkracují šlachy.🤣
    Měj hezký den. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, práce na pozemku je namáhavá, ale nese plody, později. Jsem ráda za každou kapku deště, jinak to mám před domem jak beton.Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko krásně jarně jsi fotila. Mně už rozkvetl záhonek před domem, ale ještě nejde okopat, protože je tam moc mokro. Ještě minulý týden na něm ležel sníh. Chtěla jsem se do něj včera pustit, ale nejde to. Tak jsem aspoň poklidila kolem domu a chodím do luk fotit s pytlem na odpadky a s jednorázovými rukavicemi v batohu a tak chvíli fotím a pak sbírám nepořádek a pokaždé přinesu pytel plný a někdy bych nasbírala dva i tři. Alespoň tak zapomenu na starosti a smutek. Měj krásné dny a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, myslím na tebe každý den.Dnes jsem nevylezla z domu, dělám jen to nejnutnější.Až mladí budou moci přijet, přivezou mi tu skříňku a dokončím dílo v kuchyni.Zatím je to tu poněkud chaotické.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jaro opravdu klepe na dveře a tvé fotky jsou toho důkazem , hned je vše veselejší . U nás bude klepat až moc, minulý týden ráno něco nad nulou, příští bude ve dne až 25 stupňů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, díky za nakouknutí, tam dole u vás to má jiný šmrnc, jednou jsme s Janou jely do Itálie koncem dubna a kvetly růže a nahoře v Alpách ještě ležel sníh, zahrady u Merana byly plné kytek!Však jsem foťák tehdy málem zavařila. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Už se fakt těším, pátek nás navnadil, včera opět nic moc...
    Ale ono přijde.
    Jiřinko, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, však se dočkáme. Dnes mi vyhovuje sedět doma. ( bolí mě záda )...Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,jaro už je tady.Včera u nás sluníčko,ale větrno,byla zima.Dneska je tady příjemně.Příští týden má být už přes dvacet stupňů.Takové aprílové počasí.Přeju pěknou neděli.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, ono v kopcích to jaro přijde později.Já to znám z Děčínka, když pak byly louky plné žlutých petrklíčů, jaká to byla krása.
      Jiřina z N.

      Vymazat