neděle 18. dubna 2021

Odpolední

 Krátce po obědě mi dnes, v neděli, zavolala Jana a prý, nešla bys ven? Šla a to bez podmínek, za 20 minut se sejdeme na rohu. Trochu se rozestoupily mraky, oteplilo se a už jsme se neviděly a nemluvily spolu ani nepamatuju, musely jsme to napravit. Došly jsme jen k Labi, tady jsme se uvelebily na lavičce a koukaly jsme za veselého štěbetání na Hydro a probraly jsme vše důležité, od polické situace přes coronavirovou až k havárii Janiny vnučky na kole, postěžovaly jsme si navzájem, že letos nemáme ještě žádný zaplacený a plánovaný zájezd. Po nějakém čase jsme si v blízkém Lídlu koupily trochu potravin a rozprchly jsme se domů.Po cestě jsme něco málo nafotily, ale zatím, oproti jiným letům, je to bída. 

Milé KOČKY, 

přeji hezký zbytek neděle a celý příští týden - snad už bude teplo a slunečno.

dnešní ubohé ,,jarní,, foto:



















21 komentářů:

  1. Jiřinko, je vidět, že je u vás tepleji. Nafotila jsi krásné kytičky a rozkvetlé stromy.
    Snad se toho tepla dočkáme. Měj pěkný večer. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, docela mi ta procházka a posezení u Labe přišly vhod, bylo tepleji než předchozí dny a zase se cítím líp.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,podařilo se ti nafotit krásné jarní fotky.Já do města téměř nechodím,možná tam někde něco taky kvete,ale oba dny jsme byli venku a dnes jsem viděla pár sasanek,jinak nic.
    Jsme nějak pozadu.Ale dohoníme to,no já ne,ale to jaro.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, když jsem se probírala fotkami, zjistila jsem, že letos je to jaro opravdu hodně pozadu oproti jiným letům. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko vám to tam už tak krásně kvete, to je paráda. Hned je lépe na světě. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ale jen na záhonech okolo MěÚ a na náměstí, někde i v soukr. zahrádkách.
      Každopádně to povzbudí. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, taková chvilka na lavičce s kamarádkou je v téhle době k nezaplacení!
    Hezky nafocené jaro!
    Měj pohodové pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko a vůbec nevadí, že musíme mít roušky, už jsem si na to zvykla. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, povedlo se ti jaro krásně nafotit. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, fialky jsou už odkvetlé, a jsem díky blogům poučená, že nejsou jedovaté, což jsem si léta myslela!Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Tak u nás toho rozkvetlého jara tedy moc není. Ty jsi měla co fotit- pěkné jarní fotečky.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, už kvetou ty růžové a bílé jarní stromy, ani nevím, jak se vše jmenuje. Meruňky ale možná pomrzly. Letos jsme ani nejeli na Lovoš. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko tedy u vás už toho kvete. Budeš mít super fotky pro výzvu. To u nás zatím moc květů vidět není. Včera jsem večer zahlédla po týdnu sluníčko, tak jsem šla fotit jeho západ nad vodu, Ale než jsem se dohnala k Racku bylo za oblaka. Přece jen to pěšky chvíli trvá, než se tam do nás dojde. No něco z toho snad vyberu a dnes je hezky, tak snad se mi podaří něco nafotit, co by zaujalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se za překlepy. Máme ruce chromajzly, neposlušné.

      Vymazat
    2. Járo, to je ok. U nás bylo před asi třemi roky jaro zase moc napřed a letos je to takové pomalé, tráva sice už roste, a dnes jsem před domem musela plejt plevel!Toho je hodně. A musela jsme to tam zalejt, aby mi to vše neuschlo.Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Krásná kvítka, o nich si můžeme ještě nechat zdát :D. I tobě krásný víkend! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu od tebe, Janinko, pozdravovat moje běžky a hůlky, které tady u nás mám jen na parádu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Krásné barevné kytičky.Pěkně jsi to opět nafotila.U nás ještě nic moc nekvete,je zima.Měj se dobře,Jiřinko! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, snad se kvítka líbí a přinesou ti naději na jaro i u vás. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, krásné jarní fotky kytiček a jako bonus barevné garáže. 👍👍👍
    Měj hezký den. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, u nás ve městě je mnoho keřů květoucího zlatého deště a stromy s bílými či růžovými kvítky, jinak je vše opožděné.Jiřina z N.

      Vymazat