pondělí 3. května 2021

Cestou na nákup

 Dnes odpoledne jsem šla na nákup a vzala jsem si sebou malý fotoaparát: pro ty z vás,

 milé KOČKY, 

ke kterým ještě jaro nedorazilo, tady máte zálohu:



















Foukal studený vítr!

18 komentářů:

  1. U vás je to opravdu krásně jarní. Já už si také dnes trochu užívala sluníčka 8-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, místy to vypadá hezky, ale je vše dost opožděné oproti jiným letům.Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko to je hotová botanická zahrada. Krásně to u vás kvete. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni a to do toho fouká studený vítr a měla jsem dost problém to nafotit.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Páni, u vás to už krásně kvete. To tady ještě nic moc. Je zima a každou chvíli prší. Krásné fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, děkuji, s výlety pořád nic a najednou mi volaly sestra a druhý den kamarádka, zda někam nevyrazíme. A já jsem se zrovna docela začetla! prýmá být koncem týdne teplo, tak třeba něco vymyslíme. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, děkuji za tu porci jara, k nám navzdory těm teplotám dorazilo :o)
    Včera jsem se natolik kochala fotkami, že jsem zapomněla přidat náš příběh: Manžel má rád vše zabezpečené, tudíž v domě shodil před 14ti denní dovolenou i jističe, bohužel omylem i ten k mrazáku... Vypadalo to, že máme v suterénu mrtvolu. Ale uklidil a vydezinfikoval všechno sám, ani mě tam nepustil...
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedávno o podobné události také někdo psal. Helenko, to je mrzuté, jednak ta škoda na potravinách a pak ty náklady na nový přístroj. Ale pokud nejde o zdraví. U vás to bylo spíš o práci a sebezapření. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,máte krásně rozkvetlé město.U nás toho moc nekvete,protože takové záhonky nikde nejsou.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, ty oranžové tulipány tak krásně svítí do prostoru. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, krása. Mě už taky záhon rozkvetl cibulovinami. Z celého roku je nejkrásnější právě teď a díky chladnému počasí vše kvete mnohem déle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarinko, mám před domem na záhonu dva červené tulipány a v té zeleni listů kosatců to vypadá krásně.
      Měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, úžasná plejáda jarního kvetení. 🌷🌺👍 Doklad toho, jak je jaro krásné.
    Měj hezký den. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem tím trapná, jak neustále fotím kolem MěÚ a na náměstí, Alenko. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,to je nádhera! U nás konečně začíná jaro,viděla jsem už rozkvetlé stromy,na náměstí kvetou nacisy a tulipány.Přesto je pořád zima,ráno,když jsem šla do práce bylo namrzlo.Přes den foukal opravdu ostrý,studený vítr.Po víkendu se má snad oteplit,možná vyleze i sluníčko.Tvoje fotečky mě navnadili na nějakou hezkou procházku.Měj se pěkně.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, spoustě lidí už okolnosti kolem covidu a taky to počasí lezou na nervy, takže procházka venku může uklidnit a já, když je nejhůř, si říkám, někde jsou na tom lidi na rozdíl ode mne špatně, třeba chodí pro vodu spoustu km a ještě ta voda nestojí za nic.Dnes je venku ošklivo a já zrovna pojedu do Prahy za vnučkami...jaká náhodička. Když jsme jela 2x na očkování, vždy bylo škaredě a lilo.
      Opatruj se, ono to snad už brzy bude lepší. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Záloha na jaro.... To je nádhera. Ta kvetoucí louka ve městě je nádherná a všechny záhonky....luxus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to opravdu dobře, barvy v zimě chybí. Jiřina z N.

      Vymazat