neděle 30. května 2021

Jarní s Helenou

 Na jeden jarní výlet do Německa jsem se před časem vydala se sestrou, kvetly ovocné stromy a to bývá prima i na focení, že? Sice několikrát za den přišly i těžké, černé mraky a hrozilo, že nám zkazí dojem, nicméně nejsme z cukru a vše jsme si užily i tak.

Městečka jako Berching a další se nám líbila a navštívili jsme nějaký ten hrad, zajímavý most a údolí Dunaje, kde mám vzpomínku na krásný klášter spojený s pivem!

Milé KOČKY, chci vám zde poskytnout nahlédnutí do údolí říčky Altmühl:













hrad Prunn:












 
tři pohlednice:






20 komentářů:

  1. Další krásný výlet, tentokrát za hranice. Na fotky se díval i manžel a oba nás zaujal zvlněný most.
    Měj pěknou neděli. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, ten most byl zajímavý, vylezla jsem na něj asi do poloviny a nad vesničkou se vypínal hrad, tak z mostu byl pěkně vidět.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásný výlet Jiřinko, do velice zajímavých míst. Máš nádherné fotografie i vzpomínky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, jeden by nevěřil, co vše je možné vidět za jeden den. Dokonce jsme v městečku stihly i kávu, dortík a zmrzlinu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Krásné místo, díky ti za virtuální výlet!
    U nás se honí mraky právě teď, jsem zvědavá, co z toho bude 😀.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, včera bylo docela hezky, ale studený vítr a asi třikrát nám chvíli lilo, na výletě, Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, krásné fotky z Bavorska. 👍👍 Zaujal mě ten most, který je jakoby prověšuje. A také jsou kouzelné ty hrázděné domy. Vypadá to malebně.
    Měj hezký den. 🍀🙏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ač nemám krátké zájezdy moc ráda, nakonec jsem si každý z nich užila, neb jsme vždy navštívili samá pěkná místa.A když vyšlo i počasí, spokojenost. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, škoda, že ta Helena nejsem já, ale moje jmenovkyně. Tenhle výlet bych si s tebou moc užila!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, přesně, jak píšeš. Moje sestra si to také pochvalovala. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Krásný výlet k sousedům. Hrázděné domky se mi moc líbí 😙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, některá ta malá městečka jsou jako z pohádky. A ještě, když je to tam samá kytka, nefoť to! Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,zase ty krásné hrázděné domy.Moc se mi líbí.U nás včera i dneska několikrát lilo,měli jsme naplánovaný výlet,nikam jsme nejeli.Nevadí,však se ještě navýletujem.Hezký zbytek víkendu.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, pošli mraky k nám, já mám levý záhon tak suchý, že sbírám vodu a zalévám.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Hezky jsem se z křesla prošla👍🏻

    OdpovědětVymazat
  9. Jiřinko, zaujal mě ten zvláštní most. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ten nás překvapil všechny, co jsme v busu byli.Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,parádní výlet a nádherné fotografie.Městečko se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko a víš, co je pro nás zajímavé: všude v Bavorsku i jinde ,,venku,, stojí sochy Jana Nepomuckého.
      Jiřina z N.

      Vymazat