sobota 29. května 2021

Proložím

Články o výletě do ciziny proložím a to velmi ráda - něčím z našich luhů a hájů, tentokrát to vezmu na sever, pod Ještěd a co vy, 

milé KOČKY, 

co vy od toho čekáte? Byl to výlet jarní, s mým mužem, autem a vzali jsme sebou kamarádku Janu. 

Trasa: Jablonné v Podještědí a Lemberk a Sloní ( neboli Bílé ) kameny. Bylo to 14.4.2017 a jak vidno, letošní jaro má co dohánět! Mám ty jarní, zelené odstíny moc v oblibě, snad vám snad také přijdou vhod:






















16 komentářů:

  1. Krásný výlet, poznala jsem další místa, kde jsem ještě nebyla. Ty kameny jsou obrovské a mají přiléhavý název. Letos máme hodně jarní zeleně, dost vláhy, tak ještě by mohlo víc svítit slunce, abychom se trochu ohřáli.
    Měj hezký den. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, zdravím tě, dnes jsme byli na výletě a třikrát přišla přeprška.I tak to nebylo marné. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Tady to už znám hodně,není to od nás daleko a bydlí v těch končinách teď i syn.Zrovna ráno mi poslal fotky ze Sloních kamenů.
    Jiřinko,moc krásné fotografie krásných míst.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, ty Sloní kameny jsem dávala na blog už v r.2014, když jsem s blogem začínala, byli jsme tam vícekrát. Ten kout mám ráda, jezdili jsme z Rumburska tudy do Liberce.Jo, teď bych asi na Hvozd už nevylezla, protože sama bych tam nešla a manžel by nešel.Ještě, že jsem si to oběhala v mládí.( do 60! hihi )
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Užila jsem si Tvoje fotky. Místo kamenů se mi líbí moc !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, ony ty kameny fakt vypadají jako sloní stádo v lese.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jirinko hezke fotografie ze znamych míst. Na Lemberku jsme byli loni i v zahradách Bredovského letohrádku. U Sloních kamenů jsme byli jen krátce, spíše jen prošli kolem, tak před sedmi roky. Neužili jsme si to místo , protože tehdy táhla bouřka, a tak jsme spěchali někam se schovat. Přeji ti krásnou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, to chápu, já jak má být bouřka, bojím se, nejlépe je mi pak v posteli pod peřinou.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,zase moc hezká místa.Ty obří kameny se mi líbí.Měj se moc hezky.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to, Marťo, zajímavé místo a já, abych se přiznala, mám ráda i skalní města, co jich u nás máme. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, krásné fotky ze známých míst, které mně moc potěšily. 👍👍 Můj syn vedl mnoho let skauty a při jedné z výprav zavítali na Lemberk. A tam těm vykuleným klukům řekl, že je vítá na rodovém sídle. A pak jim chudákům malým řekl, že jeho předek byl Havel z Lemberka. A oni mu to věřili. Kdykoli jedeme kolem, pokaždé si na to vzpomenu. 😀
    Měj hezký a pohodový den 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je parádní historka, to se mi líbí.Náš táta pocházel ze Strakonic a bydleli jeden čas ve Slaníku a on nám, dětem, tvrdil, že pochází ze zemanského rodu.Já si dlouho myslela, že je to třeba Dobrš?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Bydlela jsem několik let v Jizerkách, ale toto místo neznám🥴 snad to stihnu napravit😊 /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to přeji pěkné počasí. Jiřina z N.
      Jizerky jsou prima, bydlela jsem chvíli v Jablonci n.N., lozili jsme po všech rozhlednách, Hejnice a tam okolo, Tanvald, Černá Studnice.

      Vymazat
  8. Na těchto místech jsme si užili parádní víkend. Děkuji za připomenutí, Jiřinko a zdravím!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,v těch místech to má výhodu, že tam nebývá moc lidí.Jednou o malé dovolené v Polesí jsme v lesích nepotkali živáčka a že jsme 4 dny intenzivně výletovali, za to na Hvozdu na německé straně bylo živo a my byli na české straně 3.
      Jiřina z N.
      Helenko, přeji ti příjemný týden.

      Vymazat