pátek 28. května 2021

Nakoukneme jinam?

 Delší dobu jsem si vybírala příspěvky na blog z cest po republice a nyní je, myslím si, čas nakouknout taky za humna, že, 

milé KOČKY?

Zavzpomínám na nějaký ten jarní výlet s kamarádkou, kdy jsme si dopřály cestu busem do sousedního Německa? Uvidíte, že je to téměř stejné, jako u nás, jen ty domy, kostely, hrady mívají poněkud lépe opečované. 

Vybrala jsem zájezd kolem řeky Naaby, jel se 28.5. a je tu dobře vidět, jak tehdy bylo vše v přírodě oproti dnešku napřed: 














Metten:






Jsem pěkný lumpík, v této klášterní knihovně se nemělo fotit!



18 komentářů:

  1. Jiřinko, ráda jsem se s Tebou podívala i za hranice naší republiky. Je opravdu vidět, že mají památky lépe opečovávané. Máme ještě co dohánět.
    Měj pěkný den. R.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný výlet. Jo,jo jsou tací, kteří fotí, tam kde se nemá. Mám takovou kamarádku :-)). A jak se mi ty její tajné fotky hodí.
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, udělala jsem tam asi tři snímky a nakonec jsem nic špatného neprovedla, přeci je neprodávám. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,pěkné fotečky.Taky to tak vidím,že máme co dohánět,starat se víc o památky,aby i ti mladší měli co obdivovat.Ráda jsem se podívala.Přeju Ti pěkný páteční den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, především pro ty kamarádky z blogu, které nemohou z různých příčin cestovat, sem ty výletíky dávám. Mne neubude a třeba to potěší? Jiřina z N.
      Vždyť i já ráda chodím na jiné blogy a to nejen kvůli cestování.

      Vymazat
  4. Moc krásné fotografie. U nás se toho tolik zničilo, zatím co Němci si to opečovávali a to je fakt znát. Měj krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, mrzí mě, že nemohu - dokud mi to chodí - s tebou a Růženkou a dalšími někam vystartovat na společnou akci, třeba i tu jednodenní. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, další várka krásných fotek.👍👍👍 Bavorsko je malebné a oproti naší zemi je tu mnohem víc věřících. Tudíž kostely jsou opečovávány. Řeka Naab teče podél dálnice, kudy pravidelně jezdíme na jih. Jeden rok jsme jí zažili rozvodněnou. Z cest vídám jen upravené kostely v městečkách a vsích kolem. Jedinou výjimkou byl pobyt v Regensburgu, kam vody Naab tečou. Ten máme prochozený.
    Měj hezké a pohodové dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to mám ráda jak tam, tak třeba i v Jižních Čechách, kde jsou kostelíky a domečky tak malebné. Dobrý večer Jiřina z N.

      Vymazat
  6. ...a co? Chybička se vloudila, tak díky za fotočky😅

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, ono se toho nemá...Hezký výlet, musíš mít úžasně velký archiv ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já vždy dovezu spoustu fotek a některé vyházím, některé si nechám, ale neříkám, že vždy ty kvalitní, podle nálady a pro vzpomínku.Až nebudu moct běhat, budu se toulat ve fotkách. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, krásné fotky ke kochání. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, chystám další, přijď. Dnes jsme se zatoulali s mužem zase jinam. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. 😀 krásně si to vybrala, Jiřinko!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, dokud mě doktoři zase nějak nezneutralizují, pokusím se sem něco nacpat.
      Krásné dny tobě i pesanovi. Jiřina z N.

      Vymazat