sobota 8. května 2021

Svátek

 Dnes je sváteční den, i když za nás byl ten další, a pro mne stejně 9.květen zůstal důležitý, protože moje sestra porodila 9. května svoji první dceru a bylo to mých rodičů první vnouče, a to z paměti nikdo nevymaže. Jak říkal později můj otec: ty jsi udělala maturitu, ona porodila dítě a obě jste zdárně složily zkoušku dospělosti. ( v květnu 1966 )

Milé KOČKY, 

rozhodla jsem se na dnešek udělat divnou akci: dám sem výběr fotek, pořízených z různých cest do Prahy, co Vy na to?




















Třeba se vám bude chtít tu Matičku Prahu navštívit?







10 komentářů:

  1. Hezky jsi nás nalákala :-).
    Hezký den, Jiřinko ! Sváteční a já jedu teď dopooledne na první očkovací bodnutí.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Věčná krasavice Praha👍☀️

    OdpovědětVymazat
  3. Praha krásná a inspirativní.

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, parádní fotky jsi při svých toulkách Prahou pořídila. 👍👍👍
    A když už je ten svátek, čeká nás odpoledne oslava 9. narozenin vnoučka. Měl je už 6.5., ale sejdeme se až dnes. Po hodně dlouhé době, kdy jsme vynechali oslavy narozenin a svátků. Z bezpečnostních důvodů se bude oslava konat na terase. Asi si obléknu teplé jégrovo prádlo.
    Měj hezký a pohodový den 🍀💓

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko,krásné fotky naší úžasné Prahy.Jela bych hned,měli jsme to v plánu na jaře,jenže to ještě nešlo.Teď se může,ale ubytovací služby otevřeny nejsou,čili možná se letos podíváme,pokud bude kde nocovat.Moc ráda jsem se podívala,pokochala.Hezký víkend.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  6. Praha se neokouká.
    Hezké dny přeji. J.

    OdpovědětVymazat
  7. Hned bych se do Prahy zase rozjela. Krásné fotky, Jiřinko. A gratuluji k výročí tak velkých zivotnich události.

    OdpovědětVymazat
  8. Milé KOČKY, milé blogerky, moc vás tady vítám a zdravím a přeji krásný, květnový večer. Jsem poněkud unavená z dnešního výletu do Teplic a tak jen jeden společný komentář: velice mě těší, že se k mému blogu vracíte, že mi články komentujete a za vše vám velmi děkuji. Váš zájem mne hřeje u srdce a nutí dál pro vás tvořit články o toulání po Čechách. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Jiřinko, to naprosto chápu, že si takový den pamatuješ. ještě jsem nebyla na světě :o)
    Myslím, že jsme poznala všechna místa, tedy až na ty propojené domy - vídám takový z obchvatu, ale vlastně si teď nejsem jistá, co to je za čtvrť.
    Posílám přání hezké neděle, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky za zájem: je to veliká, z dálky viditelná budova u stanice metra Háje. Jezdívala jsem tam někdy, když nešlo jet k mladým vlakem, tak jsem volila náhradní cestu z Hájů busem. Krásnou neděli: Jiřina z N.

      Vymazat