pondělí 31. května 2021

Už se zase bude jezdit

 Milé KOČKY, přítelkyně blogové a virtuální ( zní to strašně ) - prostě ženy tam někde v dáli, které rády cestujete: 

cestovky už mají spoustu plánů, jak nás, nadšené a zvědavé zájemkyně potěšit, pobavit a přiblížit nám zajímavosti světa blízké i vzdálené: zkrátka, jak ukojit náš hlad po té době covidu, kdy jsme pomalu nemohly ani na krok.

A pozor - mám oblíbené některé cestovky, mám je vyzkoušené a jsou spolehlivé ( ač mi za tu chválu nikdo neplatí ), a jsou to CK Geops, CK Mayer Crocus, CK Kiwi, a na adventy CK Permon. Třeba většinu jednodenních do Rakouska nebo Německa jsme jeli s Kiwi. Kdo má po ránu možnost sednout v Praze do busu a večer se tam odtud zase vrátit bez problémů domů, ať neváhá a využije jejich služeb. Bohatý program zajištěn. Jo, jela jsem na zájezdy i s CK Redok, ale - to už méně. Těm z vás, kdo jezdíte pouze s manželem autem se omlouvám, že tu pro vás nic dnes večer nemám.

Venku dnes svítilo sluníčko a mně se zastesklo po moři a palmách a pořádné zmrzlině.











9 komentářů:

  1. Jiřinko, moc krásné fotky. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko,nádherné fotografie,naladila jsi mě ještě více.Jsem už dost načatá a začala jsem opatrně na manžela,že bych se chtěla ještě podívat do Chorvatska.To by mně stačilo.Hlavně se vykoupat v moři.Jenže máme kočičku,která je na mně závislá.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, mám několik tipů, kam bych ještě chtěla a snad nám to, tobě i mně vyjde, plnit si sny. Kdy jindy, než teď? Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, naše děti říkají, že s námi cestovky vymřou. Asi mají pravdu, ale když je průvodce skvělý a fundovaný, je to přece jen radost, že.
    Měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, pokud to je jako u mne, že neumím řeči, tak potřebuji cestovku, ti, kdo ovládají angličtinu a třeba další řeč, už si mohou dovolit více a jet sami.
      Doufám, že nás ještě leccos pěkného čeká. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krásné fotky. Alespoň jednou bych se k moři ráda podívala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, to ti věřím, já jsme byla prvně u moře v Prerowě, na severu NDR, v r.1970 a pak až 1999 v Chorvatsku! ale poté mě to vzalo a jezdila jsem, jako by to bylo naposledy.A dobře jsem udělala!Mnohdy to bylo za poloviční cenu na poslední chvíli. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,taky jsem ještě u moře nebyla,moc rád bych se podívala.Tvoje fotky jsou nádherné.Přeju hezký večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat