úterý 8. června 2021

Bez příkras

 Dnes jsem musela na kontrolu do Prahy na Karlák, chytře jsem si vzala fotoaparát a stihla jsem za pochodu nafotit naši ulici, pak několik obrázků z jedoucího busu a posléze i snímek na Karláku a Palačáku:na Palackého náměstí kvetou ve velkém růže a já umělkyně jsem tam nafotila samé rozmazané obrázky, tak šly do nenávratna.

Venku před domem mi jeden trs kosatců poničili, tak jsem je uřízla a dala doma do džbánu.( kosatce, ne ty pracovníky ),

milé KOČKY,

některý den zaběhnu za Nerátky nafotit vlčí máky, vypadají tak krásně, nesmím to promeškat:



















14 komentářů:

  1. Moc krásné fotografie jsi pořídila Jiřinko a na ty vlčí máky se těším . Tady jich moc není od doby, co se pole změnily v louky. Občas jsou vidět na nádraží na vykládce, ale jsou za plotem a chodit se tam nesmí. Jinak u sousedů se také kope, (asi konečně nové septiky) a od nás ob dva domy se z další louky udělaly stavební parcely a dělají tam inženýrské sítě. U nas se kopal loni plyn, tak že vím, jak to vypadá...měj se moc krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já vím, musím se s tím smířit, že takové práce, stejně jako ty na silnicích je nejlepší udělat v létě, ale už aby to bylo hotové...Jiřina z N.

      Vymazat
  2. A’ch ty Vlčí máky- v dětství předzvěst brzkých letních prázdnin u babičky na venkově😉
    Zase hezké snímky z míst v Praze, za studií jsem tudy putovala často, ale vše bylo takové šedivé a zanedbání, ne jako na tvých fotografiích👍🏻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, snažím se fotit to, co je hezké, i když někdy neodolám a vyfotím i ty nevábné zdi a prostory, ale nechci šířit negativní energii. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, hezké fotografie. Já jsem ještě vlčí máky nestihla letos nafotit, není jich mnoho. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, mezi Nera a Líbeznicemi je exploze vlčích máků, ale nerada bych se nechala auty a kamiony zajet, do vysoké trávy zas nechci vstupovat, abych nechytla klíště.Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, tedy hromady máme pořádné a techniky pod okny taky dost.
    Tvůj zájezd byl předpokládám zdravotní, doufám, že je všechno OK!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc pěkné zprávy to nebyly, ale řešení bude až v út a do té doby se nekácím, času dost.Jiřina z N.

      Vymazat
  5. No jo, když se neubránila ani otrlá dopravní značka, jak by se mohly ubránit křehké kosatce :-(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petře, přesně jsi to trefil.Když už se tu vrtaj, mohli by udělat další trasu metra, abych mohla do Prahy jezdit od domu.Na Karláku za 3/4 hodiny, to bych brala. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Na vlčí máky je hezčí pohled než na hromady hlíny před vaším domem. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, nakonec to nějak přežijeme, ale jestli mi udělají parkoviště pod kuchyňským oknem, bude to mazec.Nevypadá to, že ten živý plot bude obnoven! Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, růže se sice nepovedly ale to nevadí, fotky ti kvetou jinými kytičkami. Střípky z Prahy také vítám. Na Vlčí máky se těším. Mám je ráda a jsou pro mě znamením léta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, já je mám ráda a vzpomínám na mladší vnučku, když byla malá, jak si z nich dělala Makovou panenku.
      Jiřina z N.

      Vymazat