pondělí 7. června 2021

Navečír

 Troufnu si sem dát fotky a to bez komentáře, kde jsem se pod rouškou tmy pokoušela fotit,

milé KOČKY,

protože předpokládám, že to pozná i tak každý...










Dobrou noc!

18 komentářů:

  1. Jiřinko, moc hezké fotečky. Hezký týden. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, nádherné fotky. Povedly se ti. Měj pohodový nový týden.

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle prostě nikdy nezklame.
    Jiřinko, měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky. Večerní fotky mají prostě svoji atmosféru.
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, krásné fotky, mají úžasnou atmosféru.
    Měj klidné dny. R.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle už jsem strašně dlouho nezažila... a hned tak nezažiju, protože nevím kdy se takhle vůbec do Prahy dostanu. Navíc jsem dost závislá na autobusech mimo Prahu, protože už nemám možnost v Praze přespat. No leda tak v hotelu....

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné večerní fotky.
    Jiřinko,měj hezký celý nový týden

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné večerní fotografie, moc hezké záběry.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc se mi líbí ta předposlední fotka se zamřížovaným vchodem!

    OdpovědětVymazat
  10. KOČKY moje zlaté, děkuji vám všem moc, já se vůbec divím, že je tam něco vidět, neb fotit v noci neumím, ale poznali jste a tak mám radost.Dnes jsme byla jako doprovod v Praze ve Vinohradské nemocnici na druhém očkování manžela a bez foťáku. Tak jen: kvetly a voněly tam akáty a už kvetou černé bezy. V příkopech kvanta vlčích máků, jak budu mít čas, vyrazím za město s aparátkem a zkusím nafotit. Pac a husu vaše Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná noční, Pražská romantika👍🏻

    OdpovědětVymazat
  12. Jiřinko, toulky večerní Prahou mají své kouzlo a fotky jsou parádní.
    Přeji hezký týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, díky. Dnes jsem musela do Prahy na Karlák, tak mám několik snímků nových, ale bylo vedro a tedy jsem brzy prchla.
      Pozdravuji tebe i Míru a mějte se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko,nádherné fotečky večerní Prahy,to je něco,co se neokouká a vždy mi tím uděláš velkou radost!Moc ráda jsem se KOČKO podívala!Hezký den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem ráda, že jsem ti kápla do noty, milá Marťo. Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Moc pěkné fotky. Večerní Prahu nikdy nenafotím, protože to mám daleko a ubytovávat se v Praze moc netoužím. Proto ti moc děkuji za krásné fotky. A jestli jsi je fotila bez stativu, tak prostě jsou na jedničku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, stativ mám a nikdy si ho neberu, takové jsem trdlo, stejně jako hůlky, které mi jednou mladí nadělili k Vánocům a vozíme je v autě.Podobně dopadla GPSka, hlavně, že jsme si ji koupili jako jedni z prvních!
      Bože, my jsme exoti. Jiřina z N.

      Vymazat