středa 9. června 2021

Vlčí máky

 Odpoledne mne zaskočila zpráva, že zemřela moje oblíbená paní herečka, Libuška Šafránková, je mi to upřímně líto, vše, co jsem s touto herečkou viděla, se mi líbilo a bude mi opravdu hodně chybět. Abych si trochu vyčistila hlavu, jela jsem v 17 hod. busem do sousední vsi a nafotila nějaké ty vlčí máky a myslím si, že se k paní Šafránkové a ke vzpomínce na ni květiny hodí.

Milé KOČKY,

v pondělí měla narozeniny a dnes už s námi není, tak jednoduché to je. Budu na ni s láskou vzpomínat.





























17 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, ty máky.. to je něco úžasného a dokonce i prstnatec jsi našla a nafotila. Úžasné fotografie i pro milou Libušku, kterou jsem také měla ráda a oba s manželem jsme při té zprávě měli slzy v očích. Odešla do hereckého nebe PANÍ HEREČKA, úžasný, slušný a milý člověk. ČEST JEJÍ PAMÁTCE a rodině upřímnou soustrast.

    Omlouvám se za smazání prvního komentáře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, byla tu a rozdávala radost,s manželem byli hezký pár.Nic pro bulvár.
      Máky jsem viděla i jinde a možná se tam vydám. To je barvička, že? Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Děkuji za tu záplavu Vlčích máků☀️
    Teď je Popelka Anděl🥲

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, snad už bude spát tichý spánek bez bolestí.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Hodně smutná zpráva a nádherné máky!
    Jiřinko, děkuji za tu vzpomínku. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Smutná zpráva,které se nechce věřit.
    Vybrala jsi krásné květiny pro Popelku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, byla to rána z čistého nebe i když nikdo neví, do kdy tu bude. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, to je nádhera. Libušce by se pole vlčích máků určitě líbilo. Také mě zpráva o jejím odchodu zaskočila. Jak říkala moje babička: "dnes tu, zítra tam"...a je to pravdivé. Nikdy nevíme co nás čeká, a proto bychom si měli každý den užít.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mne to hodně zaskočilo, i když už v poslední době o ní nebylo vůbec slyšet. To že překonala už jednou rakovinu plic bylo známo. Ale tohle bylo hodně náhlé. krásné červeno, tady u nás ani vidu ani slechu, a ani když jsme jeli před čtrnácti dny do Prahy po cestě taky nebyl vidět jediný mák. Já z toho množství co jsem měla vloni na zahradě v trávě mám jen dva. A to jsem je nechávala úplně až do podzimu, aby měli šanci vysemenit a ani ťuk....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, tak si natrhej něco z toho vyfoceného pole. Já o nějaký ten mák nezchudnu.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko opravdu nádherné fotky. Takové lány červeného máku opravdu neznám. Libuška Šafránková byla i jako člověk velmi milá a stále krásná.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, co k tomu dodat, působila na lidi tak optimisticky. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,krásné fotky vlčích máků.Taky,když jsem slyšela tu smutnou zprávu,že odešla Libuška Šafránková,jsem měla v očích slzy.Byla to moc milá,krásná herečka.Měj pěkný den,Jiřinko.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude chybět všem, nejvíc panu Abrhámovi a rodině.
      Marťo, měj se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat