sobota 31. července 2021

Číslo 10

 Chodová Planá - tohle městečko jsem si nechala úmyslně na závěr reportáže o tomto pobytu na Mariánskolázeňsku, a to nejen proto, že jsme zde poseděli pod slunečníkem u zdejšího Chodovaru -  já u černé dvanáctky a manžel pochopitelně u nealka.

Milé KOČKY:

Oběhala jsem s fotoaparátem náměstí,  pivovar a zámek, který je schovaný v parku, ale i tak jsem ho zkusila několika snímky zachytit...doufám, že vás zmínka o pivních lázních zaujme.

Pro Růženku: je tam údajně muzeum panenek aj.















Tak mne napadá, že to nemusí být špatné, manžela naložit do vany, do pivní lázně a jít se podívat do zámeckého muzea?

4 komentáře:

  1. 👍no, pivní lázně,to jsme vyzkoušeli. Městečko nádherné jen co je pravda.🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Krása.Všechno umíš krásně nafotit

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko,tohle městečko neznám.Vypadá malebně,upraveně,čisté.Nafotila jsi ho moc hezky.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za pochvalu, děkuji za návštěvu na mém blogu. Jsem potěšena, že mne sledujete, děvčata, však já vám zase něco nového připravím, jen co se aklimatizuji a vyperu, uklidím a připravím kufr na další cestu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat