středa 21. července 2021

Čtyři roční období v Praze

Nechci být dotěrná ani příliš zvědavá, nicméně zeptám se: Kdy se vám, 

milé KOČKY, ................................................v Praze líbí víc?

na jaře:













přes léto:












či na podzim:












nebo dokonce v zimě?:











A ptáte-li se, co já? kdykoli...



18 komentářů:

  1. Já taky kdykoli. Často tam jezdím pracovně, tak je svátek, když se najde čas na nějaké to kochání. To je pak jedno, jestli sněží nebo svítí slunce.
    Jiřinko, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, zdravím. Každé roční období má něco do sebe,moje srdcovka je podzim. A v Praze se mě líbí, ať je jaro, léto, podzim nebo zima... Krásné fotografie ! Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji za pochvalu, já tam sice nejvíc jezdím s Vetřelcem za doktory, ale vždy si to snažím osladit procházkou a focením, jako bych tam byla naposledy. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Našemu hlavnímu městu to sluší v každé roční době. Kochám se krásnými fotkami.
    Jiřinko, přeji Ti hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, ještě máme slíbené to putování spolu po Praze. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Moc krásné fotografie Jiřinko a v každém ročním období. Jen ty zámečky na zábradlích mostů - okoukaný zvyk z ciziny, to je hrůza. V Děčíně na Tyršově mostě je musí každý rok odstřihávat, protože pod tím most reziví a navíc to zvyšuje jeho hmotnost a že jich tam vždycky před odstraněním JE! Přátelství utuží upřímnost, úcta jednoho ke druhému a opravdová láska a nespraví to ani deset zámečků na různých mostech. Měj se krásně a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, jak říká manžel, kdejaká konina se tu hned uhnízdí a vlastní zvyky upadají.S tebou bych po Praze taky někdy ráda šla! Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Zdravím z Vysočiny, moc ráda nahlížím na Váš úžasný blog. A i když nepíšu komentáře tentokrát mi to nedá, protože tak krásně nafocená Praha, je prostě kouzelná v každé roční době. Jste moc šikovná, každý den se těším na Váš další zajímavý článek. Přeji ať se Vám daří ve všem co děláte a hlavně zdraví se spoustou cestovatelských zážitků. HelenaK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak vás tu vítám a nabízím tykání.Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Do Prahy už moc nejezdím,ale Praha musí být krásná za všech ročních období.Dokazují to tvoje fotografie.
    Jiřinko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já naopak bych měla zase jednou vyrazit do oblíbeného Turnova, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásné fotografie. To představení Prahy v mnoha barvách roku je úžasné. Nedokážu říci, které období Praze více sluší. Ty jsi nafotila tak pěkná zákoutí se skvělou kompozicí, že i ta zima je slušivá. Přeji ti hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, mám Prahu opravdu hodně nafocenou, prochozenou a nikdy se tam nenudím.A nejvíc mě baví, když tam objevím něco nového, o čem jsem neměla potuchy.Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, nafotila jsi krásné fotografie. I já mám Prahu ráda ve všech jejich proměnách. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbí se mi, Martino, posedět v nějaké zahrádce s kávičkou a jen tak lelkovat, asi jsem skrytý kavárenský povaleč?Pozdravuj doma, KOČKO. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,krásné fotky Prahy.Je nádherná v každém ročním období.Chystáme se tam strávit víkend,cestou zpět z dovolené.Moc se těším,že ji konečně po dlouhé době uvidím.Měj krásné, pohodové dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, tak si to užij a přitom buďte opatrní, covid je potvora záludná. Jiřina z N.

      Vymazat