pátek 23. července 2021

Omluva

Milé KOČKY,

omlouvám se, že zdánlivě nereaguji na vaše komentáře na mém blogu několik pár dní. Vše je prozaičtější, byli jsme na malé dovolené a jakmile se doma aklimatizuji, vše poctivě projdu, pročtu a zareaguji. Vaše návštěvy mě moc těší, vážím si vašich reakcí a názorů a moc ráda se po večerech začtu.

Nyní musím nakrmit pračku a nebojte se, za pár dní bude na mém blogu pro vás hodně ke čtení i k prohlížení. Určitě jsem tam nezahálela a foťák pořádně provětrala. Vaše Jiřina z N.

1. Odpovědi
    1. Růženko, moc tě zdravím a slibuji, bude to asi 11 článečků, spousta fotek a prostě nálož. Pac a husu Jiřina z N.

2. Jiřinko,my jedem na dovolenou zítra.Jedem do Pece p.S.tak teď dobalujem.Tak se budu těšit,až večer třeba sednu(pokud budu schopná)a přečtu si tvé příspěvky.Měj hezký večer.Marťa.

1. Marťo, já jsem dnes večer sedla a udělala z této právě skončené malé dovolené 11 článečků a vyjdou najednou 31.7., tak bude co prohlížet. Pac a měj se krásně, opatrujte se a pozdravuj Krakonoše. Jiřina z N.

3. Jiřinko, to je moc dobře, že jste vyjeli.
    Těším se na reportáž a přeji hezkou sobotu. Jdu k té pračce :o)
    Pa, Helena

1. Helenko, zdravím tě do daleka. Byla bych to zveřejnila hned včera večer, ale mám na týden dopředu nachystáno, tak to nechám tak. S kamarádkami máme ještě v plánu navštívit několik měst vlakem,proto jsem Cheb teď vynechala, a nechám si ho na na příště, také na Kolín, Pardubice a H.K. se chystáme, kamarádka nebyla v Kadani ani v Ostrově, proto jsem jí to také slíbila ( jsem na roztrhání, hihi).
      Hezký den Jiřina z N.

4. Jiřinko vůbec se nemusíš omlouvat. Já na počítač nechodím každý den a také moc nekomentuji už ani z mobilu, protože mi to přepisuje slova na úplné hlouposti, a jinak když jedeme na výlet tak pak jsem unavená a ani se mi k počítači nechce.. Například v pátek jsme byli na Bezdězu, včera jsem odpočívala, ale při tom vyplela záhon před domem a také vyčistila chodník od plevelů a měla jsem celé odpoledne co dělat. Teď peču maso na zelenině a tak odbíhám, ale odpoledne chci ještě ven, než se pokazí počasí. Měj se krásně a opatruj se.

5. Járo, to já jsem zas najela na systém, že jednou týdně nastavím na několik dní dopředu článečky s fotkami, v jednotlivých dnech občas něco pokomentuju a vložím občas nějakou aktualitu.Takže tomu vlastně zas tolik nedám. Tuším, že se blogu budu více a lépe věnovat až na podzim, až bude pršet a bude se venku povalovat mlha.
    Dnes jsem šla na poštu a nevzala jsem fotoaparát a na náměstí se na mne smály zase jiné kytky. Musím se polepšit. Jiřina z N.