sobota 24. července 2021

Véééčerní Praha

 Netvrdím, že umím fotit potmě, ale občas se o to snažím, líbí se některé památky fotit v přítmí nebo dokonce v noci,

milé KOČKY,

zda se to podaří se dozvím většinou až doma, když stáhnu fotky do počítače. Nejsem profík a tak je vytřídím podle toho, zda se mi líbí nebo ne. Zbytek vyhodím.

Třeba takhle jsem to nacvakala jednou večer v Praze:


























12 komentářů:

  1. Večerní Praha má svoje kouzlo a Tobě se ho podařilo zachytit.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, jsem amatér a chápu, že jsou to fotky nekvalitní, co nadělám. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. To volání kamelotů Véééčerní Praha mi hrozně chybí. Patřilo to neodmyslitelně k městu a jeho životu. Mě doprovázelo cestou domů z práce. Co se týče večerního focení, je to oříšek, pokud nemáš stativ anebo dobře nastavený foťák. Já to nijak nenastavuju a nechám foťák alibisticky na automat. Mám samo režim pro noční focení, ale tam se počítá se stativem, z ruky to stojí za prd. Takže to ani nezkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, někde mám i stativ, ale po pravdě nevím, jestli jsem ho někdy použila.Takový obyčejný, co jsem zdědila po manželovi, ten musí mít vždy něco lepšího.
      A přeji tï krásný večer, klidně mimo Prahu. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, mám ráda tyto žluté fotky. A večerní Praha je kouzelná.
    Měj hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, jako naznačení atmosféry ve městě to stačí. A pro lidičky, co se do Prahy ( a jinam ) nedostanou to může potěšit? Krásnou neděli Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Praha večer, to je úplně jiná káva. Nádhera, jiřinko. Ty fotky mají atmosféru.
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké fotografie Jiřinko. Fotky mají zajímavou atmosféru. Měj krásné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, moc tě zdravím a líbilo by se mi jít tou večerní Prahou s tebou.Kdysi jsem šla v zimě zamlženou, jen lampami osvětlenou Nerudovkou a mělo to velké kouzlo. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Úspěšné noční focení, myslím, vyžaduje co nejméně automatiky a co nejvíc klidu a trpělivosti :-). Nepatřím k těm, kteří tvrdí, že bez stativu to nejde, ale je fakt, že stativ dává fotografovi mnohem víc možností.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petře, já si snad budu muset vzít tvoje a Vendiny rady k srdci a zkusit nějaké večerní focení. Jiřina z N.

      Vymazat