pondělí 12. července 2021

Svůj k svému

 Jsem nejspíš duší dřevo, protože ke dřevěným domům a stavbám mám velký vztah, líbí se mi samorosty, lesy, aleje i jednotlivé, krásné, památné stromy. Na podzim, když listy hýří barvami, líbí se mi kdejaké křoví...třeba takové jeřabiny proti modrému nebi?

Milé KOČKY,

která ke mně na blog chodíte, tohle všechno dávno víte, jako důkaz občas něco ze svých fotek na tohle téma tady připnu. Třeba tyto, zrovna teď: líbí???


Pod Orlickými horami:





Peklo:


Nové Město nad Metují:zákoutí






klíčovou dírkou:



Poutní místo Rokole:


Znáte Liberk, mé milé KOČKY? Taky tu mají krásný, dřevěný kostel a mnohé jiné zajímavosti, tam si zafotíte.

16 komentářů:

  1. Vidím pár krásný dřevěných známých míst, přidala bych ještě z našeho okolí - kostel v Kočí a ve Velinách. Liberk neznám, našla jsem si ho - kostel je krásný!
    NMnM je moje milované...
    Jiřinko, přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, kostel v Kočí jsme navštívili mockrát, tahám tam každého, kdo se neumí bránit a bylten dřevěný krasavec na mém blogu vícekrát, ale! když jsem tam byla prvně, padala jsem na pozadí! Helenko, máme podobný vkus! Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, vybrala jsi krásné stavby ze dřeva a místa, která neznám. Díky Ti za ně.
    Dřevo je ušlechtilý materiál a stejně jako Ty ho mám moc ráda. Moc ráda nosím dřevěný náramek z Telče, mám i prstýnek ze dřeva.
    Přeji Ti hezký začátek týdne. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítám tě, Růženko, já obdivuji tu práci lidí, kteří to udělali i hezké.
      Pěkný celý týden, nejen tobě, ale všem, kdo sem zavítají.Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jo,jo známá krásná místa :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, procházka kolem Metuje se mi líbila taky. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Všechny fotky jsou pěkné, ale nejvíce se mi líbí na té první ta srdíčka :) Ráda chodím na procházky do lesa, dřevo krásně voní...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nás bude víc, komu se to líbí a přitom je to tak jednoduché, viď?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, taky mám ráda stromy, dřevo a věci z něho. Krásné fotografie...Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Také mám ráda vše ze dřeva.Vybrala jsi moc krásné stavby.Chaloupky jsou úžasné.
    Měj hezký večer Jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však na tyto stavby máme spadeno obě stejně, Jitko. Těší mne, že jsou ještě leckde k vidění. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Nádherné a skvostné stavby. Ty dřevěné zvoničky také obdivuji. Jedna krásná je ve Chřibské a také v Růžové. Dřevěný kostelík zase v Kryštofově údolí. Vždy mě tyto stavby zaujmou. jako zaujaly tebe. Krásné fotografie jsi pořídila. Díky za úžasnou podívanou.

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko,nádherné dřevěné stavby.Dřevo mám moc ráda,kostelíky,zvoničky,chaloupky.Obdivuji a ráda se na ně dívám.Krásné fotky jsi nám opět ukázala a já se zase kochala,děkuji.Hezký den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, jsem velký fanda lidí, kteří něco umějí, se dřevem, sklem, kovem, kůží, vlnou a tak.
      Posílám pozdrav pod Radhošť. Jiřina z N.

      Vymazat