pondělí 19. července 2021

Včera večer

 Ach, jo, ke všem těm neblahým zprávám ze západní Evropy a z jižní Moravy se dnes přidala jedna, která mi není příjemná:

Pan Milan Lasica odešel za svým kamarádem a spolupracovníkem Juliusem Satinským. Kus mého veselejšího života je pryč.

Milé KOČKY, 

včera, pozdě večer, jsem se dívala na Bolkovu Manéž a tam on ještě vystupoval, ale bylo vidět, že je to už chatrný človíček, a ráno v internetu čtu tu jobovku. Je mi moc líto jeho ženy a obou dcer, ale bude nám chybět všem.



19 komentářů:

  1. Pan Milan Lasica byl výborný,inteligentní,charismatický herec.Měla jsem ráda jeho laskavý humor.Spolu s Júliusem Satinským vytvořili velmi originální duo,které bavilo a člověk se doopravdy smál a bavil.Zemřel tam,kde to měl opravdu rád,při práci kterou miloval.Bude velmi chybět,je mi to hodně líto.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem je měla oba opravdu hodně ráda, a už mi na Slovensku zůstal jen jeden přítel a to Petr ze Zvolena.
    Marťo, nějak se moc kácí v našem lese.Myslím tím mne a manžela, nikoli tebe.Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Kdyby po každém zbylo to, co po něm, bylo by na světě fajn.

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, také mne to ráno dostalo, je to smutná zpráva. Dnes se budeme dívat na "Vážení přátelé Ano". D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, byl to pan umělec.Bude po něm prázdné místo. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Dnešní ráno moc veselé nebylo.V posteli si čtu zprávy na mobilu,nejdříve František Nedvěd a potom Milan Lasica.Je těch úmrtí v poslední době nějak hodně.
    Jiřinko,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, je to smutné a bohužel, nedá se s tím nic dělat. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, zdravím. Pana Lasicu jsem měla ráda pro jeho inteligentní humor a noblesu. Čest jeho památce. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, i mně dnes zaskočily dvě smutné zprávy hned ráno. Písníčky Františka Nedvěda a humor pana Lasici jsem měla moc ráda. A třetí smutná zpráva mě čekala odpoledne v mailu, zemřela moje švagrová.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, to je mi moc líto, poslední dobou to je jedna špatná zpráva za druhou a lék na to není. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, také mě to překvapilo a ještě navíc zpráva o Františkovi Nedvědovi. Oba nám budou chybět, ale budeme dál vzpomínat. Čest jejich památce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, budou žít ve vzpomínkách jejich příznivců. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Měla jsem tu čest dýchat myslím 3x stejný vzduch v divadle na jeho úchvatných představeních, sedět u vedlejšího stolu v kavárně... Jsem za to nesmírně vděčná.
    Odešel moudrý, kultivovaný, člověk s laskavým humorem.
    Děkuji za tu připomínku, Jiřinko!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, oba pánové, Lasica i Satinský, mi svého času byli svým humorem blízcí a nikdy nezapomenu. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Návštěvnicím a návštěvníkům na mém blogu dnes souhrně děkuji za vaše komentáře, jsme na tom podobně.Děkuji vám všem. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  11. Smutná zpráva určitě zasáhla každého. Jen , když se tak nad tím zamyslím, tak skonat s dokončením písně při děkovačce na jevišti za zvuku potlesku...asi by to byla představa nejednoho hereckého velikána.

    OdpovědětVymazat